متن آهنگ تو نمیفهمی امیر تتلو

تازه ها

متن آهنگ تو نمیفهمی امیر تتلو

نظرات ()

متن آهنگ تو نمیفهمی امیر تتلو

Lyrics Music To Nemifahmi Amir Tataloo

Amir Tataloo - To Nemifahmi

♫♫♫

تا دسته گل آب میدی تهمته بیجا میزنی

تا میفهمی جدیه وسطش جا میزنی

بعد میگی دیوونمی چه حرفا میزنی

تو نمیفهمی نمیفهمی

تو نمیفهمی نمیفهمی

را میندازی همه جا حرفارو پشتم بیخودی

تا دعوا میشه میری خطها رو روشن میکنی

ولی من خوب میدونم فردا تو پشتم میدویی

چون نمیفهمی نمیفهمی

تو نمیفهمی نمیفهمی

دیگه با من حرف نزن برو بم زنگم نزن

بذار فکر تو بپره از سرم

چه راحت از من دوری چرا پس من از اونی

که میخواد از من بگذره نگذرم

دیگه با من حرف نزن برو بم زنگم نزن بذار فکر تو بپره از سرم

چه راحت از من دوری چرا پس من از اونی که میخواد از من بگذره نگذرم

♫♫♫

وای چیا گفتی چیا شنفتی

چه چیزایه زشتی که برات ننوشتم

آبیو که ریخته زمین و نمیشه جمعش کرد

هر کی نامرده دمش گرم

اصا هر چی که نامرده دمش گرم

باز حرکاتت همه خوبیات و کمرنگش کرد

کاری کردی بترسه از عالم و آدم چشمم

هر کی نامرده دمش گرم

اصا هر چی که نامرده دمش گرم

شل میگیری همه جا از کپنا خرج میکنی

میبینی اعصاب ندارم خوب چرا لج میکنی

واسه ی لجبازیه با من راهت و کج میکنی

چون نمیفهمی نمیفهمی

تو نمیفهمی نمیفهمی

دیگه با من حرف نزن برو بم زنگم نزن بذار فکر تو بپره از سرم

چه راحت از من دوری چرا پس من از اونی که میخواد از من بگذره نگذرم

دیگه با من حرف نزن برو بم زنگم نزن

بذار فکر تو بپره از سرم

چه راحت از من دوری چرا پس من از اونی

که میخواد از من بگذره نگذرم

♫♫♫