آکورد ابی

تازه ها

آکورد ابی

نظرات ()

 این آخرین باره 6/8

 

{3Amb - 2Emb - Dmb - Amb - Emb - EGb - Amb}

   Abm Emb        Gb     Dmb                   Gb                                   Amb

  از دست من میری از دست تو میرم    تو زنده میمونی      منم  که   میمیرم

   Emb    E       Gb    Dmb                          Gb   Emb  Abm     Amb  Emb    Amb

  تو رفتی   از   پیشم     دنیامو  غم  برداشت    برداشت ما از عشق با هم تفاوت داشت

 Emb E           Gb                   E                     Gb            Dmb               Emb               Amb

   (این آخرین باره من ازت میخوام برگردی به خونه این آخرین باره من ازت میخوام عاقل شی دیوونه)2

 {3Amb - 2Emb - Dmb - Amb - Emb - EGb-Amb}

  Gb                  B                     Amb        Dmb

    اونقد بزرگه تنهایی این مرد    که حتی تو دریا نمیشه غرقش کرد

 Emb                  E                   Amb                    Dmb

   من عاشقت هستم اینو نمیفهمی    یه چیزو میدونم که خیلی بی رحمی

 Gb                                               Amb

   همیشه میگفتی شاهی گدایی کن    ظالم بمون اما مظلوم نمایی کن

   Emb             E                        Gb                                               E

   هر چی بدی کردی پای من بنویس    نتیجه ی این عشق بازم مساوی نیس

 Emb E           Gb                   E                     Gb            Dmb               Emb               Amb

  ( این آخرین باره من ازت میخوام برگردی به خونه این آخرین باره من ازت میخوام عاقل شی دیوونه)2

 {Amb - Emb - Dmb - Emb - Gb - E - Gb Emb - Amb}

 Arrange:mohsen izadi