آکورد مرتضی پاشایی

تازه ها

آکورد مرتضی پاشایی

نظرات ()

 نگران منی 6/8 

 

Bb                Am                    C                              Dm         Bb                 Dm 

  تو به جای منم  داری زجر میکشی   یکی عاشقته که تو عاشقشی تو به جای منم پر غصه شدی

D                 F         Dm Dm7M         Dm C Bb                     Dm                    C  

  نذار خسته بشم نگو خسته شدی           نگران منی  که نگیره دلم   واسه دیدن تو داره میره دلم

Dm    C       Bb       Dm      C  Bb            Dm         F                     C             Gm            C  

  نگران منی مثل بچگیام تو خودت میدونی من ازت چی میخوام        مگه میشه باشیو تنها بمونم

Dm                     Am                  Dm                Am     Dm    C        Bb   Dm      

   محاله بذاری محاله بتونم دلم دیگه دلتنگیاش بی شماره   هنوزم به جز تو کسی رو نداره

Dm   C          Bb    Dm      Dm       C     Bb  Dm      Dm     Am         C     Gm     D       Bb    

عوض میکنی زندگیموتو یادم دادی عاشقیمو تو رو تا ته خاطراتم کشیدم به زیبایی تو کسی روندیدم

Dm              C       Gm     D     Bb            Dm                  Am                 Dm             Am   

نگودیگه آب ازسرمن گذشته مگه جزتوکی سرنوشتونوشته تحمل نداره نباشی دلیکه توتنهاخداشی

{F - Dm - Bb - Gm - C - Bb - C - Dm}

Bb                    Am               C                                     Dm      Bb            Dm

یه غرور یخی یه ستاره ی سردیه شب ازهمه چی به خداگله کرد یه دفعه به خودش همه چی روسپرد

D               F         Dm   Dm7M         Dm C Bb                   Dm                C   

   دیگه گریه نکرد فقط حوصله کرد          نگران منی به تو قرصه دلم   تو کنار منی نمیترسه دلم

Dm         F                C                   Gm              C   

   بغلم کن ازم همه چیمو بگیر  بذار گریه کنم  پیش تو دل سیر … مگه میشه باشیو تنها بمونم ...

 

Arrange:mohsen izadi