بهنام صفوی

تازه ها

بهنام صفوی

نظرات ()

حال من خوبه اما دلم آشوبه من بی خبرم از دلو احساس تو 

منه دیونه هر شب تو هم ین خونه میشینمو نقشه میکشم واسه تو

دلهوره دارم که یه وقت سوء تفاهم بشه علاقه یه شدید من سوژه ی مردم بشه

دلهوره دارم که نتونم تو رو عاشق کنم بگی دوسم نداری یو بدون تو دق کنم

بگی دوسم نداری یو بدون تو دق کنم

زوده یا دیره دل من گیره نفسم میره , از تب تا

من گرفتارم تو رو دوس دارم جلوچشمامی , حتی تو خوابم

مییاد میره دل من گیره نفسم میره , از تب تا

من گرفتارم تو رو دوس دارم جلوچشمامی , حتی تو خوابم

شیطنت های نگاهت خاصه کاش بدونی دل من حساسه

کاشکی یه زره مراعات کنی منو کمتر وقت چشمات کنی

این رو زا با خودمم درگیرم اخ اگه بهت نگم میمیرم

هی جلو آینه میگم با خودم معزرت میخوام من عاشقت شدم

معزرت میخوام من عاشقت شدم زوده یا دیره دل من گیره

نفسم میره , از تب تا من گرفتارم تو رو دوس دارم

جلوچشمامی , حتی تو خوابم زوده یا دیره دل من گیره

نفسم میره , از تب تا من گرفتارم تو رو دوس دارم

جلوچشمامی , حتی تو خوابم