ترجمه و متن آهنگ some heart are diamonds از کریس نورمن Chris norman

تازه ها

ترجمه و متن آهنگ some heart are diamonds از کریس نورمن Chris norman

نظرات ()

Chris Norman
Some Hearts Are Diamonds
1986

Genre : Synth Pop


 

 

Download

 

 

Open your heart to all of those years
Baby You look through a rainbow of tears.
You watched your dreams all fadin' away

قلبت رو به تمام ان سالها بگشا
عزیزم تو از میان رنگین کمانی از اشک ها نگاه میکنی
تو رویاهای در حال محو شدنت را دیدی


This time you're right
Oh
You make my day.
Years may come Years may go
But I still love you and I want you to know

الان حق با تو
آره تو مرا میسازی
سالها ممکنه بیان و برن
ولی من هنوز عاشقتم و میخوام که این را بدانی


Some hearts are diamonds
Some hearts are stone

که یک سری قلب ها المسان
و یکسری قلب ها سنگ

Some days you're tired of being alone.
Some hearts are diamonds
Some hearts are stone

بعضی روزها از تنها بودن خسته ای
که یک سری قلب ها المسان
و یکسری قلب ها سنگ


It takes two lovers to be as one.
Illusions of love
They'll come and they'll go

طول میکشه تا دوتا عاشق یکی بشن
خیال واهی عشق
میان و میرن

Trust in your heart
Maybe your love will grow.
Your silent tears they're so full of pride

به دلت اعتماد کن
شاید عشق تو هم رشد کند
اشک های بی صدای تو پر از غرورن

Baby
I know that you can't run and hide.
You need love like I do

عزیزم
من میدونم که تو نمیتونی بری و پنهان شی
تو مثل من به عشق نیاز داری


I hope you want me like I know I want you.
Some hearts are diamonds
Some hearts are stone

امیدوارم همانطور که من میدونم تو رو میخوام تو هم من رو بخوای
که یک سری قلب ها المسان
و یکسری قلب ها سنگ



مترجم : امیـــن