ترجمه و متن آهنگ An Autumn Leaf از Vitas

تازه ها

ترجمه و متن آهنگ An Autumn Leaf از Vitas

نظرات ()

Vitas
An Autumn Leaf
2003


Genre : Russian Opera


 

Download

 

Разбился мир на тысячи осколков,
В глазах осталась пустота
Моя душа, как будто вся в иголках
Куда же делась красота?
Я разрываюсь от тоски,
Я разлетаюсь на куски

دنیا به هزاران تکه شکسته شده
فقط پوچی ها در چشم ها باقی موندن
روح من احساسی دارد همانند اینکه با سوزن ها خراشیده شده باشد
زیبایی ها کجا ناپدید شدن؟
من ذره ذره شدم با سوداگری
من تکه تکه شدم


Как лист осенний на ветру
Играю в странную игру
Как лист осенний на ветру
Себя из памяти сотру

مثل یک برگ پاییزی در باد
مشغول یک بازی عجیب و غریبم
مثل یک برگ پاییزی در باد
من خودم را از تمام خاطرات پاک میکنم

 

Вокруг меня плывут потоком,
И ударяют, словно током
Обрывки непонятных мыслей
О ком-то очень одиноком
Я разрываюсь от тоски,
Я разлетаюсь на куски

ضایعات افکار ناقص
درباره کسی که خیلی تنهاست
در یک جریان به همراه من می آیند
به من مثل یک ترشحات الکتریکی ضربه می زنند
من ذره ذره شدم با سوداگری
من تکه تکه شدم

 

Как лист осенний на ветру
Играю в странную игру
Как лист осенний на ветру
Себя из памяти сотру

مثل یک برگ پاییزی در باد
مشغول یک بازی عجیب و غریبم
مثل یک برگ پاییزی در باد
من خودم را از تمام خاطرات پاک میکنم

 

 

مترجم : امیـــن