ترجمه و متن آهنگ la voce del silenzio از andrea bocelli

تازه ها

ترجمه و متن آهنگ la voce del silenzio از andrea bocelli

نظرات ()

Andrea Bocelli
La Voce Del Silenzio
2008


 Genre : Italian Classical

 

Download


 

Volevo stare un po' da solo
per pensare tu lo sai…
ed ho sentito nel silenzio
una voce dentro me…
e tornan vive tante cose
che credevo morte ormai…

میخواستم کمی تنها بمانم
تو میدانی ...برای فکر کردن
و در سکوت صدایی از درونم  شنیدم
و بسیار چیزهایی که معتقد بودم دیگر مرده اند
زنده بازگشتند


E chi ho tanto amato
dal mare del silenzio
ritorna come un'onda
nei miei occhi,
e quello che mi manca
nel mare del silenzio
mi manca sai molto di più…

و کسی که بسیار عاشقش بودم
مثل یک موج از دریای سکوت به چشمان من
باز میگردد
و چیزی  که دلتنگش هستم
در دریای سکوت
میدانی بسیار بیشتر دلتنگش میشوم

 

Ci sono cose in un silenzio,
che non mi aspettavo mai,
vorrei una voce…

بسیار چیزهاست در یک سکوت
که هرگز انتظارشان را نداشته ام
یک صدا میخواهم...



Ed improvvisamente
ti accorgi che il silenzio
ha il volto delle cose che hai perduto
ed io ti sento amore,
ti sento nel mio cuore,
stai riprendendo il posto che
tu non avevi perso mai,
che non avevi perso mai,
che non avevi perso mai…

و ناگهان
درمی یابی که سکوت چهره ی چیزهایی را دارد
که از دست داده ای
و من صدای تو را می شنوم عشق من
تو را در قلبم می شنوم
جایی را باز پس می گیری که تو هرگز از دستش
نداده بودی
که هرگز از دستش نداده بودی
که هرگز از دستش نداده بودی

 

Volevo stare un po' da solo
per pensare tu lo sai,
ma ci son cose in un silenzio
che non mi aspettavo mai,
vorrei una voce…

میخواستم کمی تنها بمانم
تو میدانی ...برای فکر کردن
اما بسیار چیزهاست در یک سکوت
که هرگز انتظارشان را نداشته ام
یک صدا میخواهم...



Ed improvvisamente
ti accorgi che il silenzio
ha il volto delle cose che hai perduto,
ed io ti sento amore,
ti sento nel mio cuore,
stai riprendendo il posto che
tu non avevi perso mai
tu non avevi perso mai
tu non avevi perso…
tu non avevi perso mai.

و ناگهان
درمی یابی که سکوت چهره ی چیزهایی را دارد
که از دست داده ای
و من صدای تو را می شنوم عشق من
تو را در قلبم می شنوم
جایی را باز پس می گیری که تو هرگز از دستش
نداده بودی
تو هرگز از دستش نداده بودی
تو هرگز از دستش نداده بودی
تو هرگز از دست نداده بودی

  

 

منبع ترجمه : لینک