تکست رپ

تازه ها

تکست رپ

نظرات ()

خوش اومدی بیا بشین کنارم

یه سوال دارم هستش یه لفظ جوابم

تو چشام خیره شو به من راستشو بگو

بگو چت بود که کردی تو بم(بهم)خیانت

حق با تو بود  هنوز نشناختمت

توبردی تبریک من بد باختم بهت

این حال منه اصن(اصلا)تقصیر تو نیست

روزه اول انتخابتم کردم من یه ریسک

من اشتباه کردم؟باشه قبول

ولی توهمونی که یه روزعاشقم بود

تو همونی که رو پاکیت قسم میخوردم

باورم نمیشه عشقم فاحشه بود

تو به من داری میگی که سره کلاس درسی

ولی خدامیدونه باکی رو تختت مستی

چیه چشاتو وامیکنی دروغ میگم

حتما یادت رفته باکی تو ماشین نشستی

بلند نشو الان بشین سره جات

دو کلام حرف حساب دارم   منه ساده بات

چیه عجله داری؟آقاتون زنگ میزنن

خب بهش میگفتی الان هستی سره کار

منو ببین منم و یه چهار دیواری

ولی  تو توبغلش تا چهار بیداری

خواستم کسی نفهمه بینمون چیزی نیس دیگه

واست دعوا نمیکنم با هرکی پشتت بد میگه