آکورد آهنگ چرا دنیا از فرزاد فرزین

تازه ها

آکورد آهنگ چرا دنیا از فرزاد فرزین

نظرات ()

آکورد آهنگ چرا دنیا از فرزاد فرزین

ریتم : 4/4

    D                 Am       Bm      Em

چرا دنیا چرا دنیا من و می خوای تک و تنها

 

       D       Am           Bm        Em

همش هم گریه بارون شدم همسایه ابرا

 

     Em       Am7      Am           E7

دلم غمگین  غمگین از غروبای غم انگیزه

 

     Bm            C          Am          C

چرا باید بشم خیره به اشکایی که می ریزه

 

Bm        Em           Bm        Em

بگو بگو که آره هر شب یه روزی داره

 

          Em      Bm           D             C

اون که من و برده از یاد بر می گرده دوباره

 

Bm             Em     Bm                 Em

تو که می دونی دنیا داره پیر میشه این دل

 

    Em           Bm        D           C

بزار برگرده پیشم مثل موجی به ساحل

 

      D          Am      Bm           Em

من و دادی به دستای شبای سرد تنهایی

 

    D        Am               Bm          Em

چرا رحمی تو قلبت نیست آخه دنیا چه دنیایی

 

     Em           Am7       Am              E7

چرا هیچکی نمی دونه چه بغضی توی شبهامه

 

        Bm        C      Am         C

چه زخمایی ازت دنیا رفیق قلب تنهامه