آهنگ بی خداحافظی از امیر علی بهادری

تازه ها

آهنگ بی خداحافظی از امیر علی بهادری

نظرات ()

 آهنگ بی خداحافظی از امیر علی بهادری

ٍEm                                      Am

چند وقته که براتاهمیت نداره گریه های ِ من

Em                                       Am

 خلوته شبات دیگه شده غریبه با صدای ی من

Em                                  Am

زندگی ِ تو از آرزو و حال و روز ِ من جداست

Em                                               Am

حالا که تو شدی یه آدم ِ غریب و سرد و بی حواس

G                              F                                Am

من از این شهر میرم شهری که ستاره هاش خاموشه

    Em                  Dm         F                          Em

معشوق عاشقش و میفروشه به هیچ و پوچ ِ زندگی

G                         F                               Am

من از این شهر میرم شهری که به ظاهر آشنا زیاده

Em                      Dm  F                      Em

اما تو نمیدونی درداتو تو تنهایی به کی بگی!!

Am

خسته از عروسکا تو لباس ِ آدما

F

تنها و بی صدا گم میشم تو جاده ها

Dm

میرم بی خداحافظی

G

بی امید و بی هوا از هوای ِ.تو جدا

F

دنبال ِ ستاره ها به سمت ِ ناکجا

Am                Em

میرم بی خداحافظی

Am

اون که عاشق ِ تو بود از ته ِ دلش منم

F

اما این روزا بودن و نبودنم

G                      Dm

فرقی نداره واسه تو

F

رنگ ِ شب شدی یادت رفته نور

G

هر چراغ ِ روشنا حتی از راه ِ دور

Em                    Dm

پرت میکنه حواس ِ تو

.Em                                                             Am

من از این شهر میرم شهری که گذشته هام و پوشونده

                                        Em                              F

خاطره های ِ.خوب ی مون جا مونده تو تموم ِ کوچه ها

                      .Em                            Am

من از این شهر میرم تو بمون و آدمای ِ بی سایه

Em                  Dm        F                               G

عاشقانه های ِ گرم و بی پایه تو فکر ِ موندنم نباش