آکورد آهنگ سوء تفاهم از بهنام صفوی

تازه ها

آکورد آهنگ سوء تفاهم از بهنام صفوی

نظرات ()

آکورد آهنگ سوء تفاهم از بهنام صفوی

 

ریتم: 6/8

D         Eb                    D        Eb               D

حال من خوبه اما دلم آشوبه من بی خبرم از دلو احساس تو

 D             Eb                  D             Eb               D

منه دیونه هر شب تو همین خونه میشینمو نقشه میکشم واسه تو

D        Eb            D        Eb          D       Eb               D       Eb

دلهوره دارم که یه وقت سوء تفاهم بشه علاقه ی شدید من سوژه ی مردم بشه

D       Eb     F          Gm          D            Eb       D       Eb

دلهوره دارم که نتونم تو رو عاشق کنم بگی دوسم نداریو بدون تو دق کنم

D               Eb             F                    Gm

زوده یا دیره دل من گیره نفسم میره , از تب تاب

D               Eb             F                    Gm

من گرفتارم تو رو دوس دارم جلوچشمامی , حتی تو خواب

D         Eb                          D          Eb                D

شیطنت های نگاهت خاصه کاش بدونی دل من حساسه

D         Eb                          D       Eb                   D

کاشکی یه زره مراعات کنی منو کمتر وقف چشمات کنی

Gm       Dm               F                   Gm

این رو زا با خودمم درگیرم اخ اگه بهت نگم میمیرم

D           Eb                         F                 Gm

هی جلوی آینه میگم با خودم معزرت میخوام من عاشقت شدم