آکورد آهنگ خیال من از سامان علیبخشی

تازه ها

آکورد آهنگ خیال من از سامان علیبخشی

نظرات ()

آکورد آهنگ  خیال من از سامان علیبخشی

Fm                          A#m

دیگه به خوابِ من نیا ، دیگه نصیحتم نکن

#Fm            G#                         F

نگو فراموشت کنم اینقدر اذیتم نکن

            #Fm                    G

تو رفتی اما دلِ من ، با خاطراتِ تو خوشه

              A#m    G#            F     D#m

اگرچه این خاطره ها منو یه روزی میکشه

     #A#m         G#                                F

خیالِ من پر از توئه ، امشب باهات قدم زدم

  #A#m G#                   D#m             G

دیوونه ها کجا میرن من از همون جا اومدم

        #A#m    G#                         F

شبا بدونِ عکسِ تو محالِ خوابم ببره

              #A#m      G#            D#m               G

تا صبح همش فکر می کنم سایه ی تو پشت درِ

#A#m         G#           A#m          G

من دیگه خیلی وقتِ که اینجوری دیوونه شدم

#A#m    Fm           G#                F# G

دلِ تورو شکستمو دلم شکسته از خودم