آکورد آهنگ ستایش از مرتضی پاشایی

تازه ها

آکورد آهنگ ستایش از مرتضی پاشایی

نظرات ()

آکورد آهنگ ستایش از مرتضی پاشایی ریتم 4/4

 

Am               G                                     Em                                        
دوباره نم نم بارون صدای شرشر ناودون دل بازم بیقراره
Em    D  Am               Am             B                                       B                                 
دوباره رنگ چشاتو  خیال عاشقی با تو این دل آروم نداره نداره نداره
Am                     G                                     Em                                      
شبامو خوابِ نوازش دوباره هق هق و بالش گریه یعنی ستایش
Em     D   Am                Am                             B                                         B                       
ستایش تو و چشمات ، دلم هنوز تو رو میخواد دل بازم پر زده واسه عطر نفسهات
Am             G                               Em                                           
اتاقم عطرتو داره  دلم گرفته دوباره کار من انتظاره
Em   D      Am                                     B                                      B                               
یه عکسو درد دلامو میریزه اشک چشامو  غم تمومی نداره نداره نداره
Am                G                                    Em                                       
صدای باده و کوچه داره تو خونه میپیچه قلبم آروم نمیشه
Em    D    Am               Am                      B                                B                                
بغل گرفتمت انگار  دوباره خوابه و تکرار باز نبودیو من تکیه دادم به دیوار
Bm  D            Bm   D      Em   C      Em        Bm       D          Em                                       
ستایش یعنـــــــــــی دیوونگیها ...شبیه حس خوب تو دل ما آآآآآ
Em             C               Bm            D C                Am                C                                    
نگاه کن تو چشای بیقــــــــرارم  چقدر این لحظه ها رو دوست دارم
 
Bm  D                        Bm   D      Em   C      Em        Bm       D          Em                                       
تصور   میکنم پیشم نشستی  .... چقدر خوبـه چقدر خوبه که هستیــــــــ
Em   C          Bm        D C                Am                    C                                    
ستایش یعنی این حسی که دارم نمیتونم تو رو تنها بذارم


پیشنهاد میکنم آهنگ رو توی این قسمت اجرا کنید..البته به درخواست دوستان این قسمت رو گذاشتم