سرت رو برنگردوندی از مرتضی پاشایی

تازه ها

سرت رو برنگردوندی از مرتضی پاشایی

نظرات ()

آکورد آهنگ سرت رو برنگردوندی از مرتضی پاشایی

D#m     A#m  C#         G#m  C#              D#m

سرت رو برنگردوندی ببینی داره دنیا سرم آوار میشه

D#m      A#m    C#     G#m   C#                     D#m

چقدر این صحنه ی تاریک رفتن داره تو زندگیم تکرار میشه

#A#     G#m           A#              G#m        A#m          C

سرت رو برنگردوندی ببینی چقدر خواهش توی چشمام دارم

     C#    G#m             B

ببینی کاری از من بر نمیاد

D#m  C#   B                     A#m

به جز اینکه ازت چشم برندارم..

 

D#m C#      B                     A#m

می بینی چی به روزم عشق آورد

       D#m C#    B          A#m

 منی که گرگ بارون دیده بودم

D#m C#   B                 A#m

تموم لحظه ی های این عذاب و

     D#m    C#      B          A#m

 از آشوب این نگات فهمیده بودم

     D#m           G#m      A#m

از آشوب این نگات فهمیده بودم

 

D#m     A#m           C#      G#m            C#             D#m

سرت رو برنگردوندی واسه این یه عمره بی تو آرامش ندارم

D#m             A#m    C#         G#m        C#                             D#m

چشام خیرست به اون راهی که رفتی نمی دونی چقدر چشم به انتظارم

        #A#        G#m             A#      G#m        A#m       C

سرت رو برنگردوندی که شاید پشیمون شی از این رفتن دوباره

     C#    G#m                 B

نمونی پیش اون که تا ته خط 

D#m  C#   B                     A#m

کسی رو جز تو، تو دنیا نداره تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد 
موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com