دیتر بوهلن: من به دنبال احیای مدرن تاکینگ نیستم

تازه ها

دیتر بوهلن: من به دنبال احیای مدرن تاکینگ نیستم

نظرات ()

 

دیتر بوهلن پیشنهاد ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ یورویی تشکیل دوباره مدرن تاکینگ را رد کرد. این رویداد در ۲۹ جولای ۲۰۱۴ اتفاق افتاد .
دیتر بوهلن: رقم ۲۰ میلیون یورو خیلی جذاب است . اما من در نیمه دوم زندگی خودم هستم ، فقط میخواهم دیگر لذت ببرم .

دیتر بوهلن به مجله CLOSER  اعلام کرد در حال حاضر او ۱۰ پیشنهاد برای کنسرت و تور در روسیه و آلمان دریافت کرده است . اما وی آنها را رد کرده است .

دیتر بوهلن :باور کنید من دارم جهان را از یک فاجعه نجات میدهم!
بازگشت مدرن تاکینگ برای بازاری که لاشخورها در آن لانه دارند همانند سقوط یک دایناسور تنومند است و خوشحال کننده نیست.بازاری که  لاشخورهای حاضر در آن , سراسر جهان را میگردند تا بتوانند جیبشان را از پول پر کنند.

ماه قبل توماس آندرس در برنامه ZDF-Fernsehgarten اعلام کرد با دیتر بوهلن دیدار داشته و گمانه زنی هایی  درباره تشکیل دوباره مدرن تاکینگ زده شده است . این مصاحبه موجی از امیدواری بین طرفداران گروه ایجاد کرده بود .