David Rienau : قرار بود خواننده مدرن تاکینگ باشم!​

تازه ها

David Rienau : قرار بود خواننده مدرن تاکینگ باشم!​

نظرات ()

 

David Rienau چهل و هشت ساله پرده برداری جدیدی در روزهای بیست و پنجمین سالگرد تشکیل مدرن تاکینگ کرد ه است.

وی اعلام کرده : من در ابتدا قرار بود جای توماس آندرس باشم. در اواسط دهه ۸۰ قرار شد بعد از دیتر بوهلن عضو دوم مدرن تاکینگ باشم.

او الان آن روز را در رستوران Wattkorn به همراه دوستش Michael Wollenberg در سال ۱۹۸۴ را به یاد می آورد ، زمانی که سرنوشت همکای وی را با دیتر بوهلن رغم نزد.

دیتر در زمان قبل تشکیل مدرن تاکینگ وی را به استودیو خانگی خود دعوت کرد و از او برای ضبط اولین نمونه ترانه You’re My Heart, You’re My Soul کمک خواست . همچنین دیوید اعلام کرد به من جهت یاری در نقش نفر دوم گروه درخواستی ارائه شد.

اما در کمال نادانی وقتی آهنگ را دیدم به دیتر گفتم :” من چیز خاصی در این ترانه نمی بینم و پیشنهادش را رد کردم… ” ” من بیشتر دوست داشتم به عیاشی بپردازد. ”

درست دو هفته بعد دیتر با توماس آندرس جوان ملاقات کرد که امروز نتیجه این کار فروش ۱۲۰ میلیون نسخه و جهانی شدن همین ترانه ای که به راحتی نپذیرفتمش شد. این بزرگترین اشتباه در زندگی ام بود. این یک افتضاح است.