آیا مدرن تاکینگ جدیدی متولد خواهد شد؟

تازه ها

آیا مدرن تاکینگ جدیدی متولد خواهد شد؟

نظرات ()

توماس آندرس و دیتر بوهلن دوباره آشتی کردند.

 پس از مصاحبه توماس اندرس مبنی بر آشتی با دیتر بوهلن ، چیزی که فورا به ذهن متبادر می شود این سوال است که:

آیا مدرن تاکینگ جدیدی متولد خواهد شد؟

ما در این خصوص با آندرس صحبت کردیم و او نیز به سوالات ما پاسخ داد..

خبرنگار : شما واقعا مارا  سورپرایز کردید!!پس شما واقعا یا دیتر بوهلن آشتی کردید؟

توماس:خب واقعیت این که شما میگویید نیست. ما در هامبورگ یکدیگر را ملاقت کردیم و گفتیم که گذشته ها گذشته. البته ما هنوز دوستان صمیمی یکدیگر نیستیم. اما ما گذشته ی طولانی مشترکی باهم داریم که میتونیم آن را جدی ترین سالهای عمرمان بدانیم . خب با این وجود چرا باهم خصومت داشته باشیم و زندگی را برای خودمان سخت کنیم؟

خلاصه بگویم داستان از این قراره که توماس اندرس  و دیتر بوهلن تمایلی به کار و کوشش سخت ندارند!

خبرنگار: اما این طبیعیه که بلافاصله مدرن تاکینگ حرکتی را آغاز کند؟ مگر نه؟

توماس: نه. برنامه اینطور نیست. ما به زودی ۳۰ سالگی مدرن تاکینگ را جشن میگیریم. چراکه کمپانی این قصد را دارد و من در این مورد نقشی ندارم. انتشارات این کمپانی همه ساله و در هر حال بهترین ها را در البومها برگردانده..اما البوم جدید در برنامه کاری ما نیست..نه برنامه ی من و نه دیتر.

خبرنگاریعنی شما فقط میخواهید جشنی به مناسبت اآشتی و دوستی بگیرید؟

توماس: خب! این اشتباه و تقصیر ابدی باید روزی پایان یابد و همچنین صلح و آشتی احساس خوبی به آدم میدهد و انسان باید حساب شده عمل کند و لقمه ی اندازه دهنش بردارد .

خبرنگار: پس به نظر شما این آشتی بین شما دو نفر چگونه خواهد بود؟ مثلا نوشیدن یک فنجان قهوه با یکدیگر یا باتفاق رفتن به قایق سواری ؟

توماس: خب باید بدانید که “مدرن تاکینگ” همانند یک شرکت هنوز درامد دارد. ما هنوز هم هر ساله فروشی بیش از ۱۵۰٫۰۰۰ البوم داریم.همچنین وکلایی هستند که مسائل مربوط به “مدرن تاکینگ” را اداره و پیگیری می کنند.و همانطور که میدانیم در مورد بعضی موارد باید شفاف سازی شود.من و دیتر تصمیم گرفتیم که این کار را انجام دهیم. البته نه با تلفن شخصی و از راه دور.بله.اتفاقات زیادی رخ داده.هر دوی ما برای یکدیگر دلایل کافی برای اعمال خود ارائه کردیم و در حال حاضر میخواهیم نزاع ها به فراموشی سپرده شود.

خبرنگار: اما پیش بینی ها حاکی از اینست که این بیانات شما موج عظیمی را در رسانه ها راه خواهد انداخت. اینطور نیست؟ شما خودتان در این زمینه حرفه ای هستید و میدانید منظورم چیست.

توماس: صادقانه بگویم ، من خودم هم این را یک سورپرایز میدانم. اینکه مدرن تاکینگ برای طرفداران همانند یک افسون و جادوی دیوانه کننده است و اهمیت این قضیه رو خودم میتوانم تصور کنم. شاید بخاطر اینکه من روش خودم را در زندگی دارم و در هر جایی میتوانم با خیالی راحت حضور داشته باشم ، این شیوه ی من است. این بخشی از زندگی من است اما مردم هنوز در هیجان هستند.

اما میدانید چه چیزی من را عذاب میدهد؟ اینکه مدرن تاکینگ اغلب لنگر فعالیت های ما بوده نه موفقیت های ما! اینکه گاهی اوقات مجبور شدیم  کاری کنیم که مدرن تاکینگ دوس ندارد (میخندد) ما باید کمی لجبازی ها را کنار بگذاریم و بیشتر از این ان را طولانی نکنیم. به این ترتیب من به دیدار دیتر بوهلن رفتم اما تنها قراری که گذاشتیم این بود که: فعلا برنامه ای در کار نباشد.

“این مصاحبه توسط مایکل دفرانسسکو انجام شد”