دانلود آهنگ سیفا و علیرضا دارک به نام درد

تازه ها

دانلود آهنگ سیفا و علیرضا دارک به نام درد

نظرات ()

دانلود آهنگ سیفا و علیرضا دارک به نام درد 

سیفا و علیرضا دارک - درد

دانلود



__________.:متن:._________

 

سیفا :
حرفام ، دردام ، فردام ، دنیام از توست
وقتی رفتی رنجام ساختن اینجا
هـــــی

از وقتی رفتی اینجا شده پردرد
ولی حتی حرفای تو مونده توی قلب
ولی اگه ازت بپرسن از حالم
میگی منو نخواستو هیچی نمیدونم ازش
جداییمونو میندازی به پای مـــن
مگه چقد تاثیر گذاش روت حرفـــم
من فقط گفتم نگرد با اون داداشیات
بهت برخورد تازه فهمیدم به طرف اونا کجه رات
میدونستم انقد داری هوس
نکه کردی انقد دوست پسر عوض
حالا اون قبلیا رو ولـــش
اونا بودن تو فکر تنت نه اون ناز چشت
باور کن صد نفرو میتونستم بزنم تور
ولی به عشق تو چشام شد کور
انقد خوشباور بودم که حرفای شوخیت
برام جدی بودن که سوتیاتو بروم پوشید
ازون روز همه چیم شد غـــم
بعضی وقتا هم که میخندم نبین خندرو اینا هست از درد
هی

علیرضا دارک :

پره دردم
پره دردم
آی خدا
خستم
خستم
خستم
بی تو من مردم
حرستو خوردم
اسمتو بردم
ولی انگار نه انگار

سیفا :

حرفامو به تو گفتم از قلبم
ولی تو فقط دادی دردم
مث پشت صحنه ی فیلما دادی حرکت
ولی فکرت بود پول فقط نه حرفم
حرفمو سرد گرفتی گفتم هروقت
دردمو هزیون گرفتی و فقط بهم دادی حسرت
آره مطمئننا به جز من
کسایی برای تو بودن
تو هروقت دیدی منو با دوستام
گفتی باهاشون نگرد
منم گفتم باشه و نفهمیدم این بود از اسکل کردنات
خب که چی ته حرفت اینه که زدی تو حال یک پسر
برو خوشحال باش ولی بدون جوری رسوات میکنم که بکشی ذلت
هردم خوشحالیت بایکی بود سر
منم خوشحال بودم ازینکه نداشتی تو درد
هرچی میگفتی میگفتم چــشم
می خندیدیو من از همون خندت شاد میشدم
آره این شده بود برام یک رــسم
تا اون لحظه ی آخر که دوستت لوت داد
داشتم به تو فکر میکردم بعد موندم مات
که این همونیه که بهم میگف دوست دارم و نیس روزا مانع
هه خدا حافظ

علیرضا دارک :

بی تودلم گرفته
دارم پژمرده میشم
اگه تونباشی
انگار هیچکس نیس پیشم