دانلود آهنگ سیفا به نام تک

تازه ها

دانلود آهنگ سیفا به نام تک

نظرات ()

دانلود آهنگ سیفا به نام تک 

سیفا  - تک

دانلود



__________.:متن:._________

دیدی من رفتم به سوی حرفم
که میگفتم میخوام بشم تک توی رپ و سبک لش
پس نگو از کلکل
که خودم هستم بالاسرت هردم
هروقت بخوام میکنمت Kick پس
نگو از من باسه پایین بودن سطحم

فک کردی کیی؟ها

چون حرفت الکی بیش نیستش
اینم گوش کنی توی مغزت میشه پیچش
اینکه بی چرت و پرت نباشی دروغ هستش
پس بدون اگه دیسم کنی جوابت دیس بک داغه
باشه پس کاهش کن ناسازش با هر بار کارت گیر به مائه

هیچوقت فرار نکن ز جمله هام
با گوش نکردن این آهنگ هیچوقت نداری پشتکار
بسپار کِسبِ حِسِ جِسمِ من
تا بِرسِ فِکر به قِسمِ وِرصِ اشتباه دشمن

فکر نکن به اون روزی
که باهام طا کنی با پررویی
چون ب هر زوری
متوسل میشم هرچند از اثرات بعضی چیزا میری بسمت کوری
اینم بدون تو آینده اگ کلکل کنی و ببینم

دوری بازم خونی نمیمونه باست چون لهی با موزیک
بعد میفهمی اونی نیستی باسه Battle بامن این تو پا سوزی
دیدی وقتی سوختی رفتی دوختی هرچی فحشی با هم
بلکه وحشی باید بشی با گَند کاریت تو آهنگ

داریم میریسیم به ته موزیک
یوقت فک نکنی کردم شوخی
بدون پخی نی باسه من
بدون سبک ساختن هس کار اصلم
تو این آهنگ چن سبک شنیدی چند دفعه
پس حرفمه که سرتره
فک میکنم که کلمت پرت تره؟
به خودت نگیر چون فکرت ازین چیزام رد کرده
اینا رو با کسی نبودم جز گُنده ها
واقعی نه همون Fakeهای اسکلای مفت خورا
منم جزو سرپُرام
کسبُ رام نیس خراب
بیس برام هیس برات
هس دیر برات باسه این فرار
هستی زیر خراب