دانلود آهنگ سیفا به نام اینم از تو

تازه ها

دانلود آهنگ سیفا به نام اینم از تو

نظرات ()

دانلود آهنگ سیفا به نام اینم از تو 

سیفا و علیرضا دارک - درد

دانلود



__________.:متن:._________

 

تو دیدی خستم رفتی منو از خود کردی جدا
رومو سیلی زدی وقتی که اون نامردو قبـــــــول کردی
این روزا رو بیا ببین فقط حالمو
آخه چرا ساده برام گرفتی تو
باشه بیا چشم پوشی میکنم از کارات
تو هستــــــــی آدم بدددددی که همـــــــش هستـــــــی دنبال قلب شکـــــــــنی
_______________________________
فک میکنی میخوام بگم اینم از تو؟
نه فقط میگم این واسم درس عبرت شد
آخه وحشی
شخصیتت خیلی هست عوضی
یادت میاد؟
وقتی حدی نبودی
من بودم که بهت گفتم برام قبولی
نه اونی نبودی که میخواستم
خربودی نفهمیدی بود بهت حواسم
وضعیت قدیممونو میدونی بود چجور؟
نمیخوای گوشی کنی آره هستش بزور
شارژت از من
اس ام اسات به اون آدم
پولت با من
دور زدنت با اون آدم
عجله هات باس من
صبر کردنت باس اون آدم
بی خوابیا با من
خوابت با اون آدم
شاخ شدنت با من
و کلا عشقت با اون آدم
شبا هواش از رنگ دلم روشن تر هست
میشه اعصاب یواش بدتر آره
ایول به این بازیگریت دیگه هنری خفن تر هست؟
میگن خوبه اگه باشه دوری با دوستی
آره خوبه چون اگه باشی نزدیک میخوری فقط ضربه از یه حوری
گفتی عاشقم نشو اولش
که نوشته تهش تخلیه آره عشق همون سردرش
نه درش نه تهش هیچکدوم برام معلوم نیس الآن
فقط میدونم آخرش تلخیست بد برام
الآن حال من همینه کویره نهیفه هه ضعیفه
شبم خراب
روزم سراب
خوابم عذاب
فالم کذاب
هوام هوات
گوشم صدات
فکرم فرار ازین فکرات
_______________________________
نگو با من حرفی نداری باشه میگم منو ببخش هر چند نکردم کاری
روزو برام کردی مثل شبی که نمونده قلبی رویه زمین
ببین خدا کارم به جایی رسیده که ناله میکنم واسه کسی که هست کثافت
آره هنوز باور نمیکنم که تو نیستی کنارم