دانلود آهنگ سیفا به نام دشمنتم

تازه ها

دانلود آهنگ سیفا به نام دشمنتم

نظرات ()

دانلود آهنگ سیفا به نام دشمنتم 

سیفا - که چی

دانلود



__________.:متن:._________

 

ورصم شرو میش با کشتنت
میتونی منو ببینی دشمنت
پشت سرت
مهم تره
چون من حواسم هس هردفه بت
اگ ببینمت حتی از پشت خرتو میگیرمو میزنم بت ضربه
میخوابونم تو گوشت
فک نکن گنده ای که داری پورشه
هر سوژه
که جور شه
باسه دیس چوب شه
توش پاور خونه
میخوام زبانمو بکشم به رخ
باسه همه نچ
باسه تویه اس
که مسخرم میکنی تو فاز خود
با این تیکه انگار خوردی پتک
گوش کن اینو و Invert بشو
--------------------------
IM True IM Fast
IM Hero IM Fact
IM Glow I Can
Do
Hit On You
And I Free Go To
Your Brain Out
Of Divission People See Soon
Haa IM ExtraTerresTrial
Wait Wait , We Come to Our Awesom Language
--------------------------
باس من
چاله ابر
میمونه که دیس کنم تورو با یه حرکت
کاری میکنم که سردرد
بگیری وقتی کنی فکر باسم
تو جامعم
اگ دقتم کنی منو نمیبینی چه برسه به راحتم هم
کارتم مث من
سنگین و سهمگین و جمعی و وصفی و چسبی و Fastی نیس
پس که چی
باهام در بیفتی
گرچه سوسکی نیستی بیش باسم
ولی حساب میکنمت مثلا یه آدم
اونم باسه کارم شاید ظاهرا
بزرگ باشن امثال تو
کاملا بدون این باست یه حادثس
که گوش کنی آهنگمو رو جاذبت
واقعا فک کردی هستی یه شاخ رپ؟
منو نبین اینجور که باست صاحبم
قالبن سالمم
ولی اگه عصبیم کنی با داس رپ
ضاربم
فاز من
با تو میشه حال بد
--------------------------
کاملا حاظرم
باسه جدال تو کارم واردم
ظاهرا باسه من ضایعن افکار تو
پس گوش کن جریان دنیای مو(مشهدی):
شاخصه جدید
از حافظه قدیم
حادثه شدید
از فاصله طویل
قافله غریب
از سابقه فریب
قافیه سریع
از شاعر نهیب
----------------------------
گوش کردی ببینی رگبار قافیه هامو
ول نکنی یه وقت ز یه زاویه پامو
که یاد بدم بهت ادبیاتمو
نخند گریه داره باست
پایین بودن سطح کارت
فالت هم برعکسه چون
همه چیت با این آهنگ Invert شد