ویدیویی از خودم، یک خاطره

تازه ها

ویدیویی از خودم، یک خاطره

نظرات ()

چند روز پیش یکی از بازدیدکنندگان وبلاگ ویدئویی از خودم برای من به ایمیلم ارسال کرد.

برام خیلی عجیب بود که چطور به دستش رسیده و اتفاقا خودم هم دیگه نداشتمش.

این کلیپ مربوط میشه به اسفند سال 86. به اتفاق یکی از دوستان در میرداماد تهران قدم میزدیم

کنار پیاده رو دوتا جوان نشسته بودند و گیتار میزدن

منم طبق معمول توجهم جلب شد.چون انصافا خوب میزدن و هماهنگ بودن

کنارشون نشستم.و کمی صحبت کردیم.بچه های نازنینی بودند

خلاصه چندتا آهنگ رو که هم من بلد بودم و هم اونا، با هم خوندیم.

مردم هم براشون جالب شده بود.حدود 20 یا 30 نفر جمع شده بودن و بعضیا هم فیلم میگرفتن

این کلیپ هم قسمتی از یکی از کارایی بود که خوندیم

خاطره جالبی بود.اجرای زنده وسط خیابون و بدون هماهنگی

این کلیپ رو گذاشتم فقط واسه یادی از گذشته

دانلود کنید


آواز ایرانی

آرشیو مطالب آواز ایرانی