آهنگ کجایی محسن چاوشی و سینا سرلک

تازه ها

آهنگ کجایی محسن چاوشی و سینا سرلک

نظرات ()

شاید دوستانی که با روال کار وبلاگ آواز ایرانی آشنایی بیشتری دارند از این تیتر تعجب کنند

چون رسالت این وبلاگ ارایه ی آواز و آثار مرتبط با آواز می باشد

اگر منصف باشم باید بگم اول اینکه این اثر محسن چاوشی روی من تاثیر گذاشت

ولی دلیل اصلی که من این کار رو در وبلاگ قرار دادم چیز دیگری بود.

متاسفانه نسل دهه هفتاد و شاید دهه شصتی ها هم کمتر با آواز و ظرافت های اون سر و کار دارند

و اغلب گوش خودشون رو به کارهای پاپ امروزی و موسیقی های زیر زمینی عادت دادند.

که توی این آثار به ندرت میشه کار فاخری پیدا کرد و باعث بد سلیقه گی میشه.

میتونم بگم که خوشحالم از اینکه سینا سرلک تلاش کرده با حضورش در این اثر زیبایی های آواز رو

برای مخاطبینی که سر و کار کمتری با آواز دارن به رخ بکشه و شاید همین باعث ایجاد میل و رغبت

در مخاطب بشه، تا سری هم به آواز بزنه و اونجاست که جرقه ی شروع کار زده میشه.

من در این شرایط که موسیقی آوازی امروز واقعا صداش به گوش جوانها نمیرسه

و کمتر میشه در بین نسل جوان طرفداران آواز رو پیدا کرد، از چنین کارهای ترکیبی استقبال می کنم

و این اثر رو در وبلاگ آواز ایرانی قرار میدم.

سینا سرلک هم خیلی خوب سوز و حال و هوای آوازی رو وارد فضای این کار کرده

.............................

 ترانه کجایی محسن چاوشی و سینا سرلک

ترانه سرا و آهنگ ساز، محسن چاوشی

 

یه پاییز زرد و زمستون سرد و 

یه زندون تنگ و یه زخم قشنگ و

غم جمعه عصر و غریبی حصر و

یه دنیا سوالو تو سینم گذاشتی

جهانی دروغ و یه دنیا غروب و

یه درد عمیق و یه تیزی تیغ و

یه قلب مریض و یه آه غلیض و

یه دنیا محالو تو سینم گذاشتی

رفیقم کجایی؟

دقیقا کجایی؟

کجایی تو بی من، تو بی من کجایی؟

..............................................................

یه دنیا غریبم کجایی عزیزم

بیا تا چشامو تو چشمات بریزم

نگو دل بریدی خدایی نکرده

ببین خواب چشمات با چشمام چه کرده

همه جا رو گشتم کجایی عزیزم

بیا تا رگامو تو خونت بریزم

بیا روتو رو کن منو زیر و رو کن

بیا زخمها مو یه جوری رفو کن

عزیزم کجایی؟

دقیقا کجایی؟

کجایی تو بی من، تو بی من کجایی؟

................................

دانلود ترانه کجایی محسن چاوشی و سینا سرلک

 


 

 

آواز ایرانی

 

آرشیو مطالب آواز ایرانی