بانو الهه و تصنیف شاهکار رفته ، اثری جاودانه و ناب

تازه ها

بانو الهه و تصنیف شاهکار رفته ، اثری جاودانه و ناب

نظرات ()

آهنگ با حالتی ارکسترال و با عظمت شروع میشه و از همون ضربات اول پیانو 

شنونده انتظار یک اثر عظیم و باشکوه رو باید داشته باشه

و همینطور هم هست.

پیانو همچنان داره تاکید میکنه و نوای موسیقی بقدری زیبا وارد فازی رویایی و دلنشین میشه

که خودت هم نمیدونی کی شروع شد و الان کجا هستی

بعد صدای بانو الهه وارد صحنه میشه

ناگهان قلبت از جا کنده میشه، ضربه ی نهایی و غافلگیر کننده ی اثر رو اینجا حس میکنی.

واقعا افسوس میخورم که چرا امروز با این همه امکانات حتی یک اثر این چنینی نمیتونیم

خلق کنیم و خنده داره که آثاری هم که به تقلید از این اثر ساخته شده، انگار برای شوخی و

مزاح بوده.

 

آهنگساز: همایون خرم

شعر: هما میر افشار

خواننده: بانو الهه

 

ای که رفته باخود دلی شکسته بردی
این چنین بـه طـوفـان تـن مـرا سپردی

 


ای کـه مهر باطل زدی به دفتر من
بعد تو نـیامد چه ها که بر سر من
بعد تو نـیامد چه ها که بر سر من
ای خـدای عـالم چـگونه بـاورم بود

 


آن کـه روزگاری پنـاه و یـاورم من بود
سایه اش نماند همیشه بر سر من

 


زیر لب بخندد به مرگ و پرپر من
زیر لب بخندد به مرگ و پرپر من

 


رفتی و ندیدی که بی تو شکسته بال وخسته ام
رفتی و ندیدی که بی تو چـگـونه پــر شکسـته ام

 


رفتی و نهادی چه آسان دل مرا به زیر پا
رفتی و خـیالت زمـانی نمیکند مـرا رهـا

 


ای به دل آشنا تاکه هستم بیا
وای من اگر نیایی

 


رفتی و ندیدی که بی تو شکسته بال وخسته ام
رفتی و ندیدی که بی تو چـگـونه پــر شکسـته ام

 


رفتی و نهادی چه آسان دل مرا به زیر پا
رفتی و خـیالت زمـانی نمیکند مـرا رهـا

 


ای به دل آشنا تا که هستم بیا
وای من اگر نیایی

 


ای خـدای عـالـم چـگونـه بـاورم بود
آن کـه روزگاری پناه ویـاورم مـن بود
سایه اش نماند همیشه برسر من

 


زیر لب بخندد به مرگ و پرپر من
زیر لب بخندد به مرگ و پرپر من

 


رفتی و ندیدی که بی تو شکسته بال وخسته ام
رفتی و ندیدی که بی تو چـگـونه پــر شکسـته ام

 

رفتی و نهادی چه آسان دل مرا به زیر پا
رفتی و خـیالت زمـانی نمیکند مـرا رهـا

 


ای به دل آشنا تا که هستم بیا
وای من اگر نیایی

 


رفتی و ندیدی که بی تو شکسته بال وخسته ام
رفتی و ندیدی که بی تو چـگـونه پــر شکسـته ام

 


رفتی و نهادی چه آسان دل مرا به زیر پا
رفتی و خـیالت زمـانی نمیکند مـرا رهـا

 


ای به دل آشنا تا که هستم بیا
وای من اگر نیایی
وای من اگر نیایی
وای من اگر نیایی

 

دانلود تصنیف رفته با صدای بانو الهه

 

 


 

آواز ایرانی

 

آرشیو مطالب آواز ایرانی