تصنیف بت چین با صدای کسری وحیدی

تازه ها

تصنیف بت چین با صدای کسری وحیدی

نظرات ()

سلام دوستان گرامی و همراه این وبلاگ

روز 25 بهمن کنسرتی قرار بود اجرا بشه توسط گروه سروستان

از منم خواستن بعنوان خواننده میهمان در کنار این گروه یه آواز و یه تصنیف بخونم

تلفنی با گروه هماهنگ کردم و گفتم یه آواز در بیات ترک و تصنیف ناگهان پرده برانداخته ای

رو میخوام اجرا کنم و قرامون همین شد. منم روز قبل از اجرا تمرین کردم.

روز اجرا ساعت 12 ظهر با گروه ملاقات کردیم و متوجه شدم که اونها برنامه شون چیه

سه کار آماده کرده بودن. اولی در ماهورو بعد اصفهان و آخر کار هم در شور.

و اونجوری که حساب کردیم نمی شددر بیات ترک اجرا کنیم چون تنظیم سازها وقت میبرد

و البته گروه هم برای بیات ترک آمادگی نداشت

خلاصه در فاصله کوتاهی تصنیف بت چین رو آماده کردم که در اصفهان هستش

و قرار شد وقتی کار به اجرای اصفهان رسید من تصنیف رو بخونم.

دوربین و صدابرداری هم از صدا و سیمای استان اومده بود و فکر نکنم فیلم اصلی

و یا صدای اصلی به دست من برسه.

تنها چیزی که به دسم رسید ویدیویی بود که یکی از دوستان حاضر در جمعیت با گوشی 

گرفته بود. کیفیت صدا و تصویر زیاد خوب نیست و نصفه و نیمه هستش 

و صدای کف زدن حضار هم قاطی صداها شده

ولی بهر حال به نظر خودم بد نشده

امیدوارم مورد قبول واقع بشه

برگ سبزی ست تحفه درویش

 

تصنیف بت چین با صدای کسری وحیدی

 


 

 

آواز ایرانی

 

 

 

آرشیو مطالب آواز ایرانی