ولی افتاد مشکلها

تازه ها

ولی افتاد مشکلها

نظرات ()

اواخر سال 93 اخباری در خصوص راه‌اندازی مجدد ارکسترهای سمفونیک و ملی به گوش می‌رسید و حسن ختام این اخبار هم تشکیل ارکستر سمفونیک بود که به رهبری علی رهبری سمفونی نهم بتهوون را اجرا کرد. ارکستر ملی هم قرار بود در بهار 94 به رهبری فرهاد فخرالدینی شروع به کار کند. اما خبرهای جدید حاکی از آن است که دو ارکستر ملی و سمفونیک در هم ادغام شده‌اند و رهبری هر دو با علی رهبری خواهد بود و به قول فرهاد فخرالدینی که ارکستر ملی را مصادره کرده‌اند. صرف نظر از اینکه این دو ارکستر دو مقوله جداگانه‌اند و برای ارکستر ملی  آشنا با موسیقی ایرانی و پرده‌های خاص آن الزامی‌ است، ظاهرا مشکلات داخلی ارکستر سمفونیک کار را برای ادامه فعالیت دشوار خواهد ساخت. خبر زیر را بخوانید:

رضا ناژفر که به دعوت علی رهبری برای نوازندگی در ارکستر سمفونیک به ایران آمده بود‌، این ارکستر را ترک کرد و به اتریش بازگشت.
 این فلوت‌نواز در گفت‌وگو با ایسنا‌، اظهار کرد: وقتی آقای رهبری - مدیر هنری ارکستر سمفونیک - به ایران آمد، به من هم گفت که تمایل دارد به ارکستر بیایم و با او همکاری کنم. البته من گفتم وقت کافی برای این کار ندارم. ایشان در رسانه‌ها مطرح کردند که قرار است، من فلوت اول ارکستر را اجرا کنم، درصورتی که من برای این کار برنامه‌ریزی نکرده بودم.