آکورد دلم گرفته

تازه ها

آکورد دلم گرفته

نظرات ()

 آهنگ دلم گرفته از مازیار فلاحی

 

Cm   Bb  Ab           Cm

ای خدای مهربون    دلم گرفته

Ab  Gm             Cm         Ab  Gm                 Cm

با تو شعرام همگی رنگ بهاره     با تو هیچ چیزی دلم کم نمیاره

Cm      Ab           Bb              Fm                         Ab

وقتی نیستی همه چی تیره وتاره   کاش ببخشی تو خطاهامو دوباره

Ab                            Gm       Ab         Cm

ای خدای مهربون دلم گرفته        از این ابر نیمه جون دلم گرفته

Cm     Gm        Ab

از زمینو آسمون دلم گرفته

Ab                         Gm       Ab         Cm

آخه اشکامو ببین دلم گرفته         تو خطاهامو نبین دلم گرفته

Cm     Gm        Ab

تو ببخش فقط همین دلم گرفته

Ab  Gm             Cm       Ab      Gm            Cm

توی لحظه های من شیرینترینی   واسه عشقو عاشقی تو بهترینی

Cm   Ab           Bb          Fm                         Ab

کاش همیشه محرم دل تو باشم     تو بزرگی اولین و آخرینی