آکورد شیرین و فرهاد

تازه ها

آکورد شیرین و فرهاد

نظرات ()

آکورد آهنگ شیرین و فرهاد از شادمهر 

 

Gm      Ab                                      Cm      Gm                                                    Cm

می خوام بگم قصه شیرین و فرهاد و من   که چه جوری شدن عاشق و دلدار هم

Gm                        Cm            Gm                                              Cm 
همه فکر می کنـیـم عاشـقـیم ای وای مـن   ولی گول خوندیم دنیای من

Gm                Cm    Gm                                 Cm
روزی روزگاری فرهاد من  عاشق شیرین شد ای وای من 
Gm       Ab           Gm                         Ab     Gm                        Cm
دست بر قضا شیرین من جایی اسیر شد ای وای من  از عشق بی خبر شیرین من 
Gm           Cm        Gm                        Cm
وای وای وای فرهاد من    وای وای وای شیرین من 
Gm           Cm    Gm                        Cm
شیرین تو دست پادشاه  فرهاد اسیر یک نگاه 
Gm                                                                 Cm
حالا دیگه فرهاد واسه شیرین من راهی نداره جز کندن کوه غم 
Gm                                                                 Cm
حالا دیگه تیشه شد همراه غم اخه شیرین و می خواد فرهاد من 
Gm                          Cm
روز و روزگاری از کوه غم

Gm           Cm        Gm                                   Cm

پیر مخوفی رفت پیش فرهاد من   پیر مخوف گفت به فرهاد من 
Gm              Ab     Gm                              Ab
شیرین تو مرده ای وای من  از حسادتش بود اون پیر زن 
Gm          Cm      Gm                            Cm
حالا دیگه تیشه همراه غم   شده دیگه قاتل فرهاد من