مصاحبه من

تازه ها

مصاحبه من

نظرات ()

سلام بچه ها من هم 27 ام مصاحبه ام تو اراک بود
راستش در جلسه ي مصاحبه من 6نفر مهندس مكانيك بودند و از من سوال كردن
اول به من گفتند که خودت را به فارسی معرفی کن
بعد گفتن چی از پالایشگاه میدونی؟ همین که گفتم كارآموزيم پالايشگاه اصفهان بوده یه چند تا سوال راجع به اون بخشی که من کارآموزیم را در آن گذراندم پرسیدن و به من گفتند چون تو در پالایشگاه کار آموزیتا گذراندی باید سوالات زیر را بتونی جواب بدی که اونا را در ادامه آوردم
پس کارآموزی و پروژه خیلی براشون مهمه (خوبه براتون این خاطره را بگم که پارسال پالایشگاه اصفهان 100 نفر مهندس شیمی گرفت. روز مصاحبه من اونجا واسه کارهای کارآموزی یه کاری داشتم. از یکی از اونهایی که مصاحبه شده بودن پرسیدم که چی ازتون پرسیدن؟ گفت: ازم پرسیدن که ماست را چه جوری میماسونند؟ من گفتم چه ربطی داره؟ جواب داد آخه کارآموزیم در کارخانه لبنیاتی بوده)
و اما سوالاتی که از من پرسیدن:
1_
پمپ چيست و انواع آن
2_
استيم درام چيست و در كجا قرار ميگيرد
3_
ساختار يك پمپ 5مرحله اي چگونه است
4_
انواع آب بندهاي صنعتي و عملكردشان
5_
سوپر هيتر چيست و در كجا قرار ميگيرد
6_
نقطه ي 3گانه ي آب چيست
7_
انواع مبدلهاي صنعتي
8_
نحوه ي گردش آب در بويلر
9_
گلند استيم چيست
10_
براي كنترل فشار در بويلر چه تدابيري ميبينند
11_
ضربه قوچي چيست
12_
اكونومايزر چيست و در كجا قرار ميگيرد
13_
اگر سطح آب در استيم درام از حد مجاز بالا يا پايين بيايد چه اتفاقي مي افتد
14_
اريفيس چيست و نحوه ي عملكرد آن
15_
تفاوت لوله هايي كه در داخل و خارج بويلر قرار گرفته در چه چيزهايي است
16_
يه متن ساده ي تخصصي انگليسي هم دادند و گفتند بخوان و ترجمه كن
17_
گفتند چه نرم افزار مهندسي بلدي منم گفتم آباكوس بعد يه مهندس جوان در مورد آن سوال پرسيد
18_
اسم پايان نامه ام را پرسيدند و يه چندتا سوال مختصرم در مورد آن پرسيدند
19_
يه سوال هم پرسيدن كه من بلد نبودم
20_
در آخر هم از من سوال كردند كه در مورد نحوه ي مصاحبه راضي هستي يا خير؟
انشاالله که این اطلاعات برای دوستان عزیز مهندس مکانیک مفید واقع بشود ولی همین طور که خدمتتون عرض کردم زیاد نگران نباشید چونکه در کل سوالات را مرتبط به کارآموزی و پروژه تون میپرسن.
در مورد بخش روانشناسی هم باید بگم که من یه کم هل شدم ولی در کل من خودم راضی هستم
در پايان دكمه ي تشکر را فشار دهيد:biggrin: