من و اهنگهای ولایتی کفرانی و رودشت اصفهان

تازه ها

من و اهنگهای ولایتی کفرانی و رودشت اصفهان

نظرات ()

سلام و صد سلام به همه هم ولایتی های عزیز مهدی جعفری هستم از روستای بزرگ مردان کفران حدود سال 1381 بود که وارد فضای موسیقی شدم.

همیشه دوست داشتم به زبان ولایتی خودمون اهنگ بخونم و این یک جرقه ای بود که من این رشته هنری را روز به روز جدیتر دنبال کنم تو اون سالها من درکی از اهنگسازی و تنظیم و میکس مستر نداشتم و با کمترین تجهیزات کار میکردم .

ی ارگ و یک کامپیوتر برای ضبط صدا 

بله....

راستی فیلمهایی که دوبله کردیم هم با همون کامپیوتره که با گازیل کار میکرد و با هندل هم روشن میشد ساختیم خخخ

منو علی آقایی و چنتا از بچه هایی که الان همگی تو نظام هستند و شاید دوست نداشته باشند اسمشون گفته بشه 

راستی ی سری هم احمد اژدر یا احمد اقایی مهمون ما بود که تو اون چند شب دوتا از کلیپها را هنرنمایی کرد یادش بخیر چه روزایی بود خودمون پای ساختن این کلیپها روده بر شده بودیم از خنده یهو پای گفتن یک کلمه چند ساعت وقت میزاشتیم از خنده و خنده دار بودن اون کلمه یا جمله

خلاصه اون زمان کلیپهای داداش سیا و .. را دبله کردیم و حدود یک سالی گذشت و بازتاب اون کلیپها به ما انرژی دادکه دباره  فکر ی چنتا کلیپ دیگه افتادیم چنتا کلیپ ساختیم که الان خودمونم اونا را نداریم و بعد از اون ی کلیپ دیگه دبله کنیم و اون کلیپ چیزی نبود غیر از شریکم و خرچیش تو اون کلیپ دو سه تا اهنگ کفرونی یا ولایتی طنز خوندیم و بعد از اون دیگه گروه ما از هم پاشید 

من رشته موسیقی را تازه شروع کرده بودم و از اون سال تا سال 86یا7بود که اوج اهنگهای ولایتی من بود خلاصه سرتون را درد نیارم ی روز یکی از بچه های کفرون به من گفت که یکی از دوستاش هس شعرهای ولایتی خوب میگه و علاقه داره با من کار کنه 

حسین باقری قورتانی همون ترانه مثل تموم چاها را برام سرود و اهنگش شد گل کارهای ولایتی من.

 این اهنگ اینقدر خوب شد و خوب گرفت و حتی توی خوش موقه بود که میشه گفت تو سراسر منطقه رودشت و حتی جرقویه سمت کوهپایه و ... هم مردم شنیدن این اهنگ را

کار من و حسین باقری ادامه داشت و حتی خود حسین هم چنتا اهنگ خوند.

 مثل اهنگ هم ولایتی و بس نیو امشو و بعد از اون دیگه کار ولایتی تموم شد

 من کار موسیقی را با دید جدیدتری ادامه دادم که اموزشهای تنظیم و میکس مستر و کار با برنامه هایه اهنگ سازی بود

و الان که در خدمت شما هستم  برای خودم ی استدیو راه انداختم و به خواننده های نسل جوان خدمت میکنم   

و با تجربه بیشتر و حرفه ای تر حدود24یا25 اهنگ فارسی حرفه ای خوندم که الان اماده شده هاشو گذاشتم توی این وبلاگ 

اهنگ ولایتی که دیگه نمیشه خوند و اخرین اهنگ ولایتی که به افتخار رودشتیهای گلم خوندم راتقدیم میکنم به همه عاشق های رودشت خودمون

 اما این کارهای و اهنگهای ولایتی را تموم نمیکنم دوست دارم هرکسی که استعداد خوندن داره را ساپورت کنم که اهنگهای ولایتی بخونه و اهنگسازی و تنظیم حرفه ای را رایگان براش انجام میدم  

اینم از پروفایل من.... 

دوستان میتونند برای خوندن اهنگ ولایتی توی قسمت نظرات شماره و اسم و...  خودشون را بزارند تا من باهاشون تماس بگیرم و هماهنگی لازم را انجام بدم 

دوست دار شما...