آهنگ بهترین بد

تازه ها

آهنگ بهترین بد

نظرات ()

 

 

سلام

آهنگ جدید حسن کریمی منتشر شد

این آهنگ در سبک جدید و خلاقانه ای سروده شده

پیشنهاد من به شما دوستان اینه که حتما دانلودش کنید .

 

بهترین بد :

زندگیم شده توخالی/کارم شده بیکاری/
از پشت خنجر خوردم/رفته ام به سوی ویرانی/
هیچ کسی باهام نمونده/هیچ کسی به پام نسوخته/
رفتی و زندگیه من/برام بهترین بد بوده/
مثل شبی که آفتاب/سوزانه و درخشان/
ترتیب زندگیم هم/با رفتنت شده ویران/
مثل گیتار شکسته/این قلب من شکسته/
این زندگی به روی من/بازم چشماشو بسته/
+
عکست یه گوشه پاره/شبام ماهی نداره/
مثل یه فیلم فانتزی/بارونم داره می باره/
حواسم پرته به یادت/خبر ندارم از حالت/
نمیدونی که قلب من/بدون تو چه بد حاله/
این راه سخت و سینه خیز/می روم من به اجبار/
درها به رویم بستست/عشقمو نکن تو انکار/
دوباره کارم تمومه/شدم تو داستان ویرونه/
از من تو این زندگی/همین شعرام میمونه/

 

 

لینک های دانلود آهنگ بهترین بد:

 

لینک یک

 

لینک دو

 

مشاهده ی انلاین