اکورد اهنگ همه چی ارومه از حمید طالب زاده

تازه ها

اکورد اهنگ همه چی ارومه از حمید طالب زاده

نظرات ()

ریتم 6/8

Gb               G#m
همه چی آرومه تو به من دل بستی

Gb                  G#m
این چقدر خوبه که تو کنارم هستی

Eb                      E  
همه چی آرومه غصه ها خوابیدن

 Eb                          Gb
 شک نداری دیگه تو به احساس من

------
Eb                      E                     G#m              C#m           Eb
همه چی آرومه من چقدر خوشحالم پیشم هستی حالا به خودم می بالم

Eb                          E               G#m                        C#m        Eb
تو به من دل بستی از چشات معلومه من چقدر خوشبختم همه چی آرومه

♫♫♫

C#m                        G#m
تشنه چشماتم منو سیرابم کن

Eb                       Gb
منو با لالایی دوباره خوابم کن

C#m                    G#m
بگو این آرامش تا ابد پابر جاست

Eb                               Gb
حالا که برق عشق تو نگاهت پیداست