آکورد میشه نگام کنی از محمد علیزاده

تازه ها

آکورد میشه نگام کنی از محمد علیزاده

نظرات ()

ریتم۴/۴

   C#         Ebm                             F#                    Bbm
میشه نگام کنی راحت شه زندگیم ... چشم بر ندار ازم می پاشه زندگیم
 
               F#         Ab                     Fm                Ab
هر کس به جز تو روانکار می کنم ... من عاشق توام اقرار می کنم
 
      Fm                           Bbm7                          Bbm
اقرار می کنم به یاد تو هنوز ... هم سخته خواب شب هم خنده های روز 
 
           Ebm                  Ab                   Fm               Ab
از تو حواسمو هی پرت می کنم ... با قلب  بی کسم هی شرط می کنم 
 
          F#                     Ab                   Bbm
برگشتنای دیر دل بستن های زود باور نمی کنی 
 
    Ab                     F#                      Fm
دست خودم نبود  دست خودم نبود دست خودم نبود..