آکورد تو به من نشون دادی از کامران و هومن

تازه ها

آکورد تو به من نشون دادی از کامران و هومن

نظرات ()

ریتم۴/۴

Bm                 A                        Bm               A                  Bm
زندگی یعنی امیدو توبمن نشون دادی میرسه صبح سپید و تو بمن نشون دادی
G                    A                  G                   A                      Bm
دست به دست از ابتدارو پا به پا تو جاده هارو معنی واژه ی مارو با توئم تا انتهارو
Bm          A
تو بمن نشون دادی
Bm                 A                   Bm               A                  Bm
زندگی یعنی امیدو توبمن نشون دادی میرسه صبح سپید و تو بمن نشون دادی
Bm                 A                    F#m           A                          Bm
تو بمن نشون دادی چطور سر پا بمونم اگرم خوردم زمن پاشم چه آسون میتونم
Bm       A                                      F#m        A                     Bm
تو به من نشون دادی چجوری از عشق بخونم احتمالا میدونستی راهشو نمیدونم
Bm         A           G              A                       F#m                      Em
تو به من نشون دادی دوستت دارم چه رنگیه جمله ی عاشقتم چه جمله ی قشنگیه
Bm         A             G              A                        F#m                Em
تو بمن نشون دادی عهد همیشگی چیه عاشق بی قید و شرط قهرمان اصلی کیه