ترجمه دکلمه اول کلیپ ozluyorum ben seni از اسماعیل یکا

تازه ها

ترجمه دکلمه اول کلیپ ozluyorum ben seni از اسماعیل یکا

نظرات ()

 

ترجمه دکلمه اول کلیپ özluyorum ben seni


 

Canim, kaç kere aradim ulaşamadim

جونم، چندبار تماس گرفتم ولی پیدات نکردم

gittiğin gideli hiç beni sormadin

از وقتی ک رفتی اصلا سراغمو نگرفتی(نپرسیدی)

ne hallerde olduğumu merak etmedinmi

اصلا نگران هم نشدی که در چه حالی ام؟

belki beni hiç özlemedin

شاید اصلا دلتنگم هم نشدی

belkide bensizliğe aliştin

شاید هم بی من عادت کردی

ya ben, ben seni çok özluyorum

اما من چی؟، من خیلی دلتنگتم

senin olmadiğin bi dunyada ben yaşamak istemiyorum

تو دنیایی که تو نباشی(دنیای خودم) من نمیخوام زندگی کنم

senden bana silmeye kiyamadiğim gözyaşlarim kaldi

از تو برام اشکایی مونده که نتونستم پاکشون کنم

silmeni bekliyorum canim

منتظر توام تا پاکش کنی جونم

seni çok özluyorum

خیلی دلتنگتم

"" omid yeka ""

 


 

برای دانلود  آهنگ کلیپ به ادامه مطلب مراجعه کنید...