احسان خواجه امیری - بغض

تازه ها

احسان خواجه امیری - بغض

نظرات ()

احسان خواجه امیری - بغض
ریتم : 4/4

 

[Cm - Fm - Bbm-Fm-Cm] 2

Cm           Bbm Cm              Db   Fm      Bbm              Cm                           

دستِ منو بگیر حالم جهنمه ... از حسِ هر شبم   هر چی بگم کمه

Cm       Db Cm              Db              Fm  Eb        Cm                               

بغضم غرورمو   یاری نمیکنه ... این گریه ها برام   کاری نمیکنه

Cm  -  Db -   Eb   Cm   -   Db    -    Eb         Db  -  Ab  -  Cm     Cm                     Fm       

هر شب دلم دریای آتیشه ، از این بدتر مگه میشه ... حالِ هیشکی تو دنیا  ،  بدتر از حالِ من نیست

Cm  - Db - Eb    -   Db  -  Eb  -  Db   -   Eb                                   

دردی رو زمین ، بدتر از همین ... دردِ تنها شدن نیست

[Fm-Cm-Fm - Cm-Db-Cm - Db-Cm-Db-Cm - Eb-Db-Cm - Eb-Db-Cm] 2

Cm  Bbm                  Db                    Ab                       Eb                 Db                     Fm   

تو که تو همیشه ی خاطره هامی ... تو که چه نباشی چه باشی باهامی ... همه ی وجودِ من آرومه با تو

Cm    Bbm                   Db                  Ab                Eb                 Db                    Fm      

واسه ی یه لحظه عذابمو کم کن ... اگه هنوز عاشقمی کمکم کن ... نمیگیره هیچکسی تو قلبم جاتو

Cm  -  Db -   Eb   Cm   -   Db    -    Eb         Db                       Cm                     Fm       

هر شب دلم دریای آتیشه ، از این بدتر مگه میشه ... حالِ هیشکی تو دنیا  ،  بدتر از حالِ من نیست

Cm  - Db - Eb    -   Db  -  Eb  -  Db   -   Eb                                  

دردی رو زمین ، بدتر از همین ... دردِ تنها شدن نیست