بابک جهانبخش - سکوت

تازه ها

بابک جهانبخش - سکوت

نظرات ()

بابک جهانبخش – سکوت
ریتم : 6/8 سنگین

 

[Am-B-C - Bm - Am-B-C - Bm - Bm - C - Bm]

[Am-B-C - Bm - Am-B-C – Bm - Bm - Am - G-Am-Bm]

   D              Am                   E               Bm                              

دارم گم میشم توی رویای تو ... خودم رو میخوام با تو پیدا کنم

Bm   -   Am                   Bm  -  D   -   C              G                              

حضورت رو یه آن نشونم بده ... که این آنو عمری رو تماشا کنم

 Em-Bm   -   Am           Bm   -  D -Am          Bm                                    

زمین گیرتم اوجِ پروازِ من ... بیا آسمونو به دستم بده

Bm-Am - D - C - Bm   Bm    -    Am                 D - Bm     -   C                                                 

یه عمری به عشق تن ندادم ولی ... بیا با یه لبخند شکستم بده

                           Am                                    Bm          Em                                  

خودِ تو فقط از خودت بهتری ... تو هر لحظه از قبل زیباتری

Bm    -    C                   G   -   Em     -     D                                             

تو تنها کسی هستی که با نگات ... منِ خسته رو تا خودت میبری

   Am-E           Bm  -  C    -    D - A    Em                                  

خودِ تو فقط از خودت بهتری ... تو هر لحظه از قبل زیبا تری

Bm   -   Am    -    E7   -   G  -  Em      -     D               C                            

تو تنها کسی هستی که با نگات ... منِ خسته رو تا خودت میبری

[Em - D-Am-C -  Bm - Bm - C-D-C-Bm-C]

[Em - D-Am-C -  Bm - Bm - C-D-Am-Bm-Em]

    Bm            Em                 Bm             Em                                

تویی که یه دریا امیدی برام ... مث حسرتی بی کرانم نکن

Bm  -  C               G                    Am              D                               

بگیر از من این زندگی رو ولی ... دیگه با خودت امتحانم نکن

       Bm           Em                   Bm         Em                               

دیگه با خودت امتحانم نکن ... بذار عمری نزدیک باشیم به هم

Bm    -    C           G                     Am            D                                

تو از حرمتِ این سکوتت بگی ... من از دردایی که دارم بگم

 

خود تو فقط از خودت بهتری ...

    Am-E             Bm  -  C   -    D - A     Em                                 

خودِ تو فقط از خودت بهتری ... تو هر لحظه از قبل زیبا تری

Bm-Am6 - Am              G Am             C                   G  -  Em      -     D               C          

تو تنها کسی هستی که با نگات ... منو عمری ماهِ عسل مییری ، منو عمری ماهِ عسل مییری

[Am-B-C - Bm - Am-B-C]