احسان خواجه امیری - ثانیه

تازه ها

احسان خواجه امیری - ثانیه

نظرات ()

برسیم به آکورد ، این آکوردو مخصوص میذارم که هفته ی بعد تو سالن وزارت کشور راحتتر بتونیم باهاش همخونی کنیم !

احسان خواجه امیری - ثانیه
ریتم : 6/8

 

[Cm-Bb-Ab] 2

Cm-Gm-Ab           Gm                     Cm    Cm    -    Gm-Cm               Gm                   Cm      

عاشقتم دستِ خودم نیست این حالــو   دوست دارم ... عاشقم اونقدر که محاله دست از تــو   بردارم

G-Fm    -    Ab  -  Gm     -    Bb   -   Fm       -      Ab    -   Gm      -     Bb  -   Fm           

آخه تو رو نمیفهمه کسی هنوز به اندازه ی من ... بهونه ی تازه ی من بمونو حرفاتو بزن ، سکوتو بشکن

Gm  -  Ab    -   Bb               Fm                       Ab                 Cm                       

(ثانیه ثانیه صدات حسِ آرومِ نفسات ... مثل اولین باره نمیذاره که دیوونه نباشم

Cm  - Fm  -  Gm     -   Ab    -  Eb                     Gm                          Bb                 

میرسم از تو به خودم شکلِ لبخندِ تو شدم ... بیقرارِ این عشقو پریشونیو دیوونگیاشم) 2

[Cm  -  Ab  -  Fm  -  Gm] 2

Cm      Fm                   Ab      Cm - Fm-Cm     -   Fm   -   Cm                              

تو رو دارم تو روزایی که دنیــــا   دلگیره ... میایو حسِ دلتنگیو دوری میمیره

G                                     Fm                                               

میایو ریتمِ موسیقیِ قلبت دنیامو میگیره

 

ثانیه ثانیه صدات ...

[Cm] 2