حمید امینی - قلب کاغذی

تازه ها

حمید امینی - قلب کاغذی

نظرات ()

حمید امینی - قلب کاغذی

 

Em                     Bm                    Em                         Bm

رفتی از پیشم چی میشه حال و روز من بیخیال اصلا میشناسی منو به حال و روز من نخند

Am             C                           Bm               Am                  C                            Bm

منو یادت رفت آخ چجوری میتونی زندگی کنی بدون من  منو یادت رفت لحظه های آخرو گریه داره حال و روز من

Em                         Bm           Am   Em                    Bm               Am

ساده از دلم گذشتی من با یاد تو شبارو بیدارم  توی تنهایی نبودی اما باز تورو نبینم بیمارم

G                 Am             C                      Bm        G            Am           C                         Bm

این همه با من قهر و جنگ نکن کاش میگفتی نبودی تو مال من چند سال باید بگذره تا من صبر کنم تا بمونی تو پای من

Em                            Bm                           C                Bm                           Em

حتی از تو هم ندارم انتظار میکشنه دلم واسه یه اشتباه بگذر از منو این قلب کاغذی که دستای تو پاره کرد

Em                        Bm                           C         Bm                             Em

از هر نفر میپرسم حالتو هرشب دارم میبینم خوابتو برای این دلم که بوده ماله تو باید یه فکر چاره کرد