محسن چاوشی - به رسمِ یادگار

تازه ها

محسن چاوشی - به رسمِ یادگار

نظرات ()

محسن چاوشی - به رسمِ یادگار
ریتم : 6/8 سنگین

 

[Gbm-Bm-Gbm - Bm  -  Db - Bm - Db - A - Gbm] 2

   Db7    Db             Gbm       Db7      Db                 Gbm                             

نشد با شاخه هام بغل کنم تو رو ... نشد نشد نشد برو برو برو

Db       Dbsus4  B7          D                  A               E                              

اراده داشتم بدونِ کاشتن ... که عادتت بدم به ریشه داشتن

Db    Dbsus4  Db7        E                        Bm                D                          

که عادتت بدم یه گوشه بند شی ... به مبتلا شدن علاقه مند شی

Db Dbsus4             Ab               Gbm               Bm                                

نشد که از دلم جدا کنم تو رو ... نشد نشد گلم برو برو برو

Db Dbsus4            Ab                Gbm                  Bm                               

نشد که بی دهن صدا کنم تو رو ... تمامِ حرفِ من برو برو برو

[Bm  -  Gbm  -  Ab  -  Dsus4 - Db] 2   -   [D - Gbm] 2

                Db          Gbm                       Db            Gbm                           

قدیما هر گلی شناسنامه داشت ... تموم میشدو بازم ادامه داشت

Db   Dbsus4  B7         D                     A                      E                            

تو شیشه ی گلاب تو شعرِ شاعرا ... تو گل فروشیا تو جیبِ عابرا

Db   Dbsus4  Db7       E                     Bm                    D                           

همون کسا که از تو باغچه چیدنت ... توی خیالشون ادامه میــدنت

 

نشد که از دلم جدا کنم تو رو ...

[Gbm-Bm-Gbm - Bm  -  Db - Bm - Db - A] 2   -   [D - Gbm] 2

Db Dbsus4                   Ab            Gbm                 Bm                            

تو داری از خودت فرار میکنی ... داری با ریشه هات چیکار میکنی

Db     Dbsus4          Ab                Gbm          Bm                                 

برو برو ولی به رسمِ یادگار ... شناسنامتو تو خونه جا بذار

C-Db     Dbsus4         Ab                 Gbm          Bm                                 

برو برو ولی به رسمِ یادگار ... شناسنامتو تو خونه جا بذار

Db     Dbsus4          Ab               Gbm    Bm                                    

برو ،  به رسمِ یادگار ... شناسنامتو تو خونه جا بذار

[Bm - Gbm]