سلام

تازه ها

سلام

نظرات ()

سلام به همه ی دوستای گلم  امیدوارم همیشه سربلند باشین 

تو این مدت که نبودم تمام وقتم رو گذاشتم رو یاد گرفتن موسیقی خدارو شکر حالا میتونم کارهامو خودم بسازم یه ملودی دوست داشتنی هم ساختم که به زودی با موسیقی زنده (صدای ساز خودم) و همچنین با یکی از شعرای قدیمیم آماده ی ضبط میشه اسمشم گذاشتم  .:: سیه ::.  

خیلی دلم براتون تنگ شده.یادمه یکی بهم گفت: خدایی  حوصله داری اینهمه وقت میزاری و هزینه میکنی که آهنگ ساخته بشه  که بعدش چند نفر با بی مهری از کارات حرف بزنن تازه توکه پولی هم گیرت نمیاد

منم فقط خندیدم ......

باور کنید همینکه میبینم یک نفر از کارم خوشش اومده و برا چند لحظه بخاطر گوش کردن آهنگم یا صدایه سازم از بند تلخ و شیرین های دنیا رها میشه و به ارزش های زندگی و احساسات و روح لطیف هنر توجه میکنه انگار تمام دنیارو بهم میدن ...

خیلی خوشحالم وقتی میبینم یک نفر احساسی که تو شعرم هست رو درک میکنه و درموردش باهام حرف میزنه و یا مثلا در مورد صدام نظر میده ....خیلی ممنونم از انرژی هایی که به من میدین و کمکم کردین که خودمو بشناسم هرچه هستم از شماست

منتظر کار جدیدم باشید  واین دوبیت (کردی) هم تقدیم به شما ازخودمه:

 

گورم کافرم دیوانه بیومه              رسوای آشناو بیگانه بیومه

ده نگم بی ده نگه لی قورسانه       من طاق وه سانم ویرانه بیومه

خدانگهدار!!!