دانلود آهنگ جدید به جای تو از مهدی احمدوند

تازه ها

دانلود آهنگ جدید به جای تو از مهدی احمدوند

نظرات ()

با نهایت احترام تقدیم به روح پاک مرتضی پاشایی

آهنگ جدید مهدی احمدوند با نام " به جای تو " تقدیم به شما عزیزان

 

http://s5.picofile.com/file/8161029268/Be_Jaye_To2.jpg

 

آهنگساز : مرتضی پاشایی | تنظیم : مهدی احمدوند و حمید مرادی

ترانه سرا : مهرزاد امیرخانی | میکس و مسترینگ : آرین بهاری

گیتار نایلون : مهدی احمدوند | گیتار بیس : حامد طاهری

عکس : لاو77 | طرح : 1377موزیک

 

دانلود آهنگ - لینک مستقیم

به جای تو

دانلود آهنگ - لینک کمکی

به جای تو

 

متن آهنگ :

با تشکر از سایت عاشقانه لاو77

کی تو دلت بجای منه، اسم تو رو صدا می‌زنه
کی مثه من برات می‌میره، کی با نگات جون می‌گیره
دستِ کیُ می‌گیری حالا؟ کی اومده تو دنیای ما؟
عشق منو فروختی به کی؟! باز دلمو شکسته یکی

هیشکی تو دنیا نمی‌دونه شاید حال منو، من غمگینم
پنجره شاهد بوده که یه عمره تنها کنارش می‌شینم
هیشکی مثه من نکشیده دردُ، کی مثه من تنها مونده؟!
خاطره‌ی تو کنارمه دائم، قلب منو می‌سوزونده

عاشقتم نخند و نرو، کم میارم دوباره تو رو
کُنج اتاق گرفته دلم، دنبال عشق تو رفته دلم
خواب شبم صدای توئه، عکسِ تو باز به جای توئه
طاقت من تمومه خدا، چی اومده سرِ رویای ما

هیشکی تو دنیا نمی‌دونه شاید حال منو، من غمگینم
پنجره شاهد بوده که یه عمره تنها کنارش می‌شینم
هیشکی مثه من نکشیده دردُ، کی مثه من تنها مونده
خاطره‌ی تو کنارمه دائم، قلب منو می‌سوزونده 

 

متن آهنگ - انگلیسی

با تشکر از سایت عاشقانه لاو77


Instead Of You Lyrics

?Who is in your heart instead of me, calling your name
?Who'll die for you like me? Who'll be alive by your look
Whose hand are you gonna take now? Who has come to our world
To whom did you sell my love? Somebody broke my heart again

Mabybe no one in the world knows how I'm feeling, I'm sad
The window can witness that I sit next to it alone
No one has endured the pain like me, who has been alone like me
Your memory is with me all the time, it's been burning my heart

I love you, don't laugh and go
I became sad in the corner of room, my heart has chased your love
My dream in night is your voice, instead of you, there is your picture again
!?I'm fed up, oh god! What's happened to our dream

Mabybe no one in the world knows how I'm feeling, I'm sad
The window can witness that I sit next to it alone
No one has endured the pain like me, who has been alone like me?
Your memory is with me all the time, it's been burning my heart