نخستین کنسرت امین رستمی در سالن اریکه ایرانیان برگزار شد

تازه ها

نخستین کنسرت امین رستمی در سالن اریکه ایرانیان برگزار شد

نظرات ()

نخستین کنسرت این خواننده در سالن اریکه ایرانیان برگزار شد؛
«بارون»؛ گل سرسبد عاشقانه‌های امین رستمی
پس از حدود پنج سال حضور در بازار موسیقی، بالاخره «امین رستمی» نخستین کنسرتش را برگزار کرد. اولین اجرای زنده این خواننده و آهنگساز به همت موسسه فرهنگی هنری «سل فا» به مدیریت مجید طوسی، دوم بهمن ماه و در سالن «اریکه ایرانیان» رقم خورد و او توانست قطعات عاشقانه اش را برای هوادارانش بخواند.
 
رستمی این کنسرت را با قطعه پر طرفدار «بارون» که با ترانه «فرید احمدی» و تنظیم «کوشان حداد» در دومین آلبوم رسمی وی منتشر شده بود، آغاز کرد و  پس از آن «بی هوا» را خواند.
 
وی سپس فرید احمدی (ترانه سرا) را به عنوان یکی از میهمانان کنسرت معرفی کرد و قطعه ی دیگری با ترانه ای از احمدی به نام «رفتم دلت تنگ بشه» خواند و گفت: «من معمولاً ترانه های حسی و مثبت را برای اجرا انتخاب می‌کنم و از آنجایی که بیشتر قطعاتم فضای مثبت دارند، معتقدم کسانی که آنها را گوش می‌کنند هم افراد مثبتی هستند!»
 
«نباشی تو»، «خداحافظ تو»، «جز عشق من»، «انقد تو رو دوس دارم» و «آی تو» قطعات بعدی کنداکتور برنامه بودند. بعد زا اجرای این قطعات، امین رستمی از «بنیامین» یاد کرد و گفت: «من با بنیامین ارتباطی نداشتم و او را نخستین بار در مراسم ختم همسرش دیدم. می‌دانم که از دست دادن عشق با چیزی قابل جبران نیست و کاری از ما بر نمی‌آید، اما لااقل می‌توانیم برایش یک آهنگ بخوانیم...» و با این جملات قطعه بعدی که تا کنون منتشر نشده است را به بنیامین تقدیم کرد.
 
وی با اجرای قطعه شش و هشت «عشقم» بار دیگر هیجان را به سالن برگرداند و پس از آن «بی تو» و «حسم کن» را اجرا کرد.
 
رستمی در پایان بنا به درخواست حضار، بار دیگر قطعه «بارون» را اجرا کرد و پس از آن از «کوشان حداد» برای تنظیم این اثر در آلبوم «شش» که باعث رضایت مخاطبین شد، قدردانی کرد. «بارون» از قطعاتی بودند که در کنسرت نیز استقبال زیادی از آن به عمل آمد و با همخوانی چشمگیر حضار همراه بود. او علاوه بر این قطعه، «دلم گرفته» و «رفتم دلت تنگ باشه» را اجرا کرد.
 
خواننده آلبومهای «یاد چشمات» و «شش»، از «مجید طوسی»، «صدرالدین حسینخانی» و «یاسین طوسی» و نیز از «یاشار علی نژاد» به خاطر حمایتهایشان سپاسگزاری کرد.
 
انوشیروان تربتی (تنظیم کننده و رهبر ارکستر، نوازنده پیانو و کیبورد)، بهزاد عبدالهی (کیبورد)، اشکان موسوی (ویولن)، امیل عباسی مهر (گیتار بیس)، اردشیر فلاحیان (گیتار نایلون)، بابک میرکریمی (گیتار الکتریک)، علیرضا مهدی زاده (ساکسفون)، احمد عباس نیا (درامز) و احسان شفیعی (پرکاشن)، نوازندگانی بودند که در این کنسرت امین رستمی را همراهی کردند.
 
«کیوان ملک مطیعی» طراح دکور این برنامه بود.
 
صدرالدین حسین خانی، محمد علیزاده، شهاب رمضان، میلاد ترابی، امیر علیزاده، کوشان حداد و مسعود محمد نبی از جمله میهمانان نخستین کنسرت امین رستمی بودند.

برای مشاهده عکس های کنسرت به پست های اخیر یا از طریق گالری تصاویر مراجعه کنید . 
منبع: اختصاصی موسیقی ما