حماسه 9 دی، حماسه همه ملت ایران است!

تازه ها

حماسه 9 دی، حماسه همه ملت ایران است!

نظرات ()

حماسه 9 دی، حماسه همه ملت ایران است!

بی تردید فتنه سال 88 ظلمی بزرگ در حق انقلاب و نهم دیماه حماسه مدافعان انقلاب بود. همه ملت همیشه در صحنه ما که با اتحاد و همبستگی خود نظام شاهنشاهی را در هم کوبیدند، همان ملتی که با جانفشانی های 8 ساله خود حماسه دفاع مقدس را رقم زدند قطعاً با اغتشاشات و آن همه اقدامات غیر قانونی بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم مخالف بودند، دل همه دلسوزان نظام از این اتفاقات به درد آمد و عاقبت در نهم دیماه صبر مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه  لبریز شد و با راهپیمایی عظیم خود، این غائله را خاتمه و حماسه دیگری را به ثبت رساندند.

مقام معظم رهبری در سخنانی به مناسبت 9 دی فرموده اند: "فتنه انگیختن و بد دل کردن مردم نسبت به یکدیگر، یکی از مواد برنامه ای است که دشمنان نسبت به این ملت در نظر دارند."

پس همه توجه داشته باشیم که 9 دی را به روزی برای اتحاد و همبستگی بیشتر و روز بصیرت افزایی تبدیل کنیم و به عنوان چماقی برای کوبیدن بخشی از جامعه خود استفاده نکنیم که مردم نسبت به نظام اسلامی بد دل شوند. اگر دقت نشود و به تفرقه و دو دستگی منجر شود در این قضیه هم به دشمنان قسم خورده نظام خدمت خواهد شد.

با توجه به اینکه در آستانه هفته وحدت قرار داریم سعی کنیم که حماسه 9 دی را نیز  مانند حماسه 22 بهمن و حماسه دفاع مقدس متعلق به همه مردم بدانیم تا همه گروهها در برگزاری باشکوه آن مشارکت کنند. همواره منافع نظام اسلامی را بر منافع جناحی مقدم بدانیم تا با انسجام ملی و وحدت کلمه بتوانیم در برابر دشمنان خارجی پیروز شویم.