در عید انقلاب، باید به مردم عیدی داد

تازه ها

در عید انقلاب، باید به مردم عیدی داد

نظرات ()

در عید انقلاب، باید به مردم عیدی داد

مشاهده صحنه های حضور باشکوه مردم انقلابی، ولایت مدار و همیشه در صحنه سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده دلبستگی شدید این مردم به نظام اسلامی و پشتیبانی از دولت بود. با گذشت سی و شش سال از پیروزی انقلاب اسلامی و علی رغم این همه تبلیغات منفی دشمنان از طریق ماهواره و دیگر رسانه های اجتماعی برعلیه نظام و دولتمردان کشورمان، دیدن حضور گسترده این همه جمعیت در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مایه غرور و سربلندی ماست و اشک شوق را از چشمان دوستداران نظام سرازیر می سازد. بی تردید خلق این حماسه کم نظیر، باز هم موجب ناامیدی دشمنان ما شده و خوابهای خوش آنها را آشفته خواهد ساخت.

لازم است به این سخن حضرت امام (ره) اشاره کنم که فرمودند: “مردم ولی نعمت ما هستند و باید قدر آنها را بدانیم. “واقعاً هم همین طور است. مردمی که همه مشکلات و سختی ها را تحمل می کنند و در مواقع لزوم نیز جانانه از انقلاب دفاع می کنند لایق تحسین و خدمات بیشتری هستند. به عقیده من باید همان گونه که هر سال در آستانه سال نو برای کارمندان و کارگران عیدی در نظر می گیرند، در سالگرد پیروزی انقلاب نیز برای تمام مردم عیدی در نظر بگیرند تا خوشحالی مردم در عید انقلاب مضاعف شود. نه اینکه در پی حذف عده ای از دریافت یارانه نقدی باشند.

مسئولان ما باید کاری کنند که هیچ کسی در این کشور با مشکل اقتصادی مواجه نباشد. کشور ایران با این همه منابع خدادادی نباید فقیر داشته باشد. اگر عزم جدی برای رفع مشکلات مردم در مسئولان وجود داشته باشد، نباید جوانان ما مشکل تحصیل، مشکل مسکن، مشکل ازدواج، مشکل اشتغال و … داشته باشند.