فواید نوشیدن شربت تلخ شورای نگهبان برای اصلاح طلبان

تازه ها

فواید نوشیدن شربت تلخ شورای نگهبان برای اصلاح طلبان

نظرات ()

فواید نوشیدن شربت تلخ شورای نگهبان برای اصلاح طلبان

 اصلاح طلبان در ایران سالهاست در تلاشند در چارچوب قانون اساسی و حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی در جهت بهبود وضعیت زندگی آحاد مردم تغییراتی در جامعه ایجاد کنند که به سود جامعه و نظام باشد. زیرا اصلاحات همیشه در جوامع رو به توسعه لازم است. در واقع دمیدن روح تازه در کالبد جامعه و ایجاد امید و نشاط در مردم برای رفع مشکلات و ساختن کشوری آبادتر و آزادتر است.

دلبستگی اصلاح طلبان به نظام اسلامی از آنجا مشخص می شود که در راه رسیدن به اهداف خود همواره حاضر به ایثار و از خودگذشتگی بوده اند و برای حفظ جمهوری اسلامی که از دستاوردهای ارزشمند حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدرمان است و جلوگیری از خدشه دار شدن اتحاد و همبستگی ملت، بارها منافع ملی را بر منافع جناحی ترجیح داده و سکوت کرده اند. جدیدترین نمونه دلبستگی اصلاح طلبان به نظام اسلامی در همین روزهای اخیر مشاهده کردیم که علی رغم رد صلاحیت گسترده کاندیداهای مورد نظرشان باز هم حرفی از تحریم انتخابات و ناامید شدن نزدند و همچنان مردم را به شرکت گسترده در انتخابات هفتم اسفند تشویق می کنند تا باعث ناامیدی دشمنان قسم خورده انقلاب شوند.

دشمنان انقلاب اسلامی سالهاست در انتظار ناامید شدن مردم کشورمان از نظام اسلامی هستند و می دانند که هر موقع مردم ایران از نظام جمهوری اسلامی ناامید و دلسرد شوند کار نظام اسلامی تمام است. اما اصلاح طلبان حاضر شدند شربت تلخ شورای نگهبان را لاجرعه سر بکشند و علی رغم رنجش خاطر از این اتفاق، باز هم منافع خود را فدای منافع انقلاب کرده، همچنان نظام را متعلق به خود دانسته و به آینده امیدوار هستند. اصلاح طلبان ممکن است همانند اصولگرایان اشتباهاتی هم داشته باشند ولی با خویشتن داری می خواهند ثابت کنند که آنها هرگز برانداز نیستند و پشتیبان ولایت فقیه باقی خواهند ماند.

نوشیدن شربت تلخ شورای نگهبان به نفع اصلاح طلبان است زیرا آنان را قوی تر و در نزد مردم محبوب تر خواهد کرد.

پس بار دیگر همه با هم در هفتم اسفندماه به پای صندوق های رای خواهیم رفت و حماسه حضور دیگری را برای تثبیت هر چه بیشتر نظام مقدس اسلامی رقم خواهیم زد.

«پاینده باد جمهوری اسلامی ایران»