مجبی نیا و بیگی هم برای میاندوآب آمدند + اسامی ۱۷ نفر ثبت نامی

تازه ها

مجبی نیا و بیگی هم برای میاندوآب آمدند + اسامی ۱۷ نفر ثبت نامی

نظرات ()

ماهنامه  تکاب: ماهنامه تکاب در چهار چوب رسالت خبری خود قصد دارد اخبار حوزه انتخابيه مياندوآب -شاهين دز و تكاب را از منابع خبري اين سه شهر رصد كرده و بازنشر دهد  و در این میان تنها هدف ما شور و نشاط انتخاباتی برای خلق حماسه انتخاباتی می باشد و از هیچ فرد و هیچ گروهی نیز حمایت نخواهیم نکرد و انتخاب فرد اصلح را به عهده شما خواهیم گذاشت

ماهنامه تكاب تمامي اخبار خود را از وب سايت ها و وبلاگ هاي معتبر كسب مي كند و به هيچ جناح و گروهي وابسته نيست و تنها در چارچوب قوانين جمهوري اسلامي ايران حركت مي كند و پيرو خط رهبري مي باشد

ماهنامه  تكاب از هيچ فرد وچهره خاصي در شهر حمايت نمي كند و تنها رسالت رسانه اي خود را انجام مي دهد و اخبار منتشره در اين مورد كذب محض مي باشد

ماهنامه تكاب : اخبار ويژه انتخابات مجلس  را در لينك زير بخوانيد برروي لينك (مجلس و تكاب )كليك كنيد:

مجلس و تكاب

تا حماسه ملي در  سال دولت و ملّت، همدلی و همزبانی 66روز باقي مانده است.

 

مجبی نیا و بیگی هم برای میاندوآب آمدند + اسامی ۱۷ نفر ثبت نامی

جوان پرس : همزمان با سراسر کشور، در فرمانداری میاندوآب هم از صبح روز شنبه  بر روی مردم و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی باز بود تا آنها با مراجعه به ستاد انتخابات، کار ثبت نام را انجام دهند، اما در نخستین روز کسی برای ثبت نام مراجعه نکرد.

در روز دوم ثبت نام هم سه نفر برای ثبت نام به عنوان داوطلب نمایندگی مجلس به ستاد انتخابات فرمانداری میاندوآب مراجعه کردند و شش نفر نیز روز سوم را برای  ثبت نام به صورت حضوری در ستاد انتخابات میاندوآب برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی انتخاب کردند.

روز چهارم، از شلوغی و سر و صداهای روز سوم خبری نبود و در این روز تنها دو نفر برای ثبت نام مراجعه کردند که مدارک یکی از آنها برای ثبت نام ناقص بود و تنها یک نفر موفق شد تا به صورت حضوری در ستاد انتخابات فرمانداری میاندوآب ثبت نام کند و ثبت نام  فرد دوم( محمدحسن داوودی) نیز که در روز گذشته به دلیل نقص مدارک، هنوز قطعی تلقی نمی شد، بر اساس آخرین اخبار دریافتی تا چهارشنبه قطعی شد.

اما نیم روز نخست پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، باز هم ستاد انتخابات فرمانداری میاندوآب پر سر و صدا بود و این بار پنج نفر به صورت حضوری داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی شدند که اسامی آنها به این شرح است:

۱-علی احدی وند–وی از اهالی میاندوآب بوده و به صورت مستقل ثبت نام کرده است.

۲- محمدرضا اصغری- وی از اهالی میاندوآب بوده و گرایش خود را مستقل عنوان کرد.

۳-حجت عبداللهی – وی از اهالی کشاورز شاهین دژ بوده و گرایش خود را مستقل عنوان کرد.

۴- حجت الاسلام روح الله بیگی- نماینده دور نهم مردم در مجلس . وی از اهالی میاندوآب بوده و گرایش خود را سرباز ولایت و خادم ملت عنوان کرد.

۵- سیامک صفاری -وی از اهالی تکاب بوده و گرایش خود را نیز مستقل عنوان کرد.

۶-محمد حسن داوودی نیز که روز گذشته برای ثبت نام به ستاد انتخابات فرمانداری میاندوآب مراجعه کرده بود و ثبت نام وی امروز تکمیل شد، از اهالی میاندوآب بوده و گرایش خود را اصلاحات و اعتدال عنوان کرد.

7-هم چنین بر اساس اخبار منتشره جهانبخش محبی نیا نماینده ادوار مردم در خانه ملت و عضو سابق هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی و از چهره های سیاسی فعال منطقه نیز از طریق وزارت کشور، داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب شده است.