اکورد اهنگ belalim benim از emrah

تازه ها

اکورد اهنگ belalim benim از emrah

نظرات ()

 

Em                                  Bm
Yoluna çıkmaya cesaretim yok
Em                                Bm
Her halin yolumdan döndürür beni
C                               D     C       Bm
Şöyle bir bakmaya cesaretim yok
G                             C               Bm
Rüzgarım alevsiz..söndürür beni
Em                                             Bm
Nasıl etsem bir yolunu bulamıyorum
D                                              C
Seni bir başkasından soramıyorum
Am                           C            Bm
Ne yapsam içimden atamıyorum
D              C                          Bm
Aşkın hasretinde öldürür beni
Bm            C        Bm         C
Belalım benim  belalım benim
Em            Bm          C        Bm
Ah bu gönlüme helalım benim
D                           C
Kurtulamam derdinde
Bm             C
Günahlarından
Em                      Bm
Günahların boynuma
C             Bm
Belalım benim