اکورد اهنگ adimla saslendi از rafet el roman

تازه ها

اکورد اهنگ adimla saslendi از rafet el roman

نظرات ()

سلام دوستا عزیز امروز فکر کردم که اهنگ بسیار زیبای adimla saslendi رو از rafet رو واستون بزارم خیلی اهنگ زیبای هست ریتمشم 4/4 هستش 
                             Am
Kendini kandırdı bu aşkta
                       F        
İtiraf arzular inatla
         G                         Em
Muhtelif umutlarla karmakarışık
                                   Am                                  F
Ben hiç tereddüt etmeden sevdim, yalan nedir bilmeden
G                            Em
Karşılıklıdır her şey sandım 
                                                                
                      Am                                  Em                       
Adımla seslendi, nasıl ağrıma gitti, nasıl kırgınım           
F                               G                 Em
Artık aşkım demiyordu, sevmiyordu anladım
                      Am                                   Em
Adımla seslendi, nasıl kalbime indi, nasıl üzgünüm
F                                       G                   Em
Günlerce yüzüme gülmüyordu, demiyordu canımsın
                           Am                      F
Aşk önce sevilene sonra sevene düşermiş
G                        F                    Em        
Geriye tek keşkelerle kaldığımda anladım
                          Am                       F
Aşk önce sevilenle, sonra sevenle kalırmış
G                              F                   Em 
İçime hep gam ve keder soluyunca anladım