اکورد اهنگ kizil mavi از ebru

تازه ها

اکورد اهنگ kizil mavi از ebru

نظرات ()

سلام امروز اکورد بسیار زیبای براتون آماده کردم امیدوارم خوشتون بیاد 
       
     Bm                  Em
Gittin, boynumu büktün
D                       C   Bm    Am Bm
Nasıl üzüldüm, nasıl üzüldüm bilemezsin
            Bm               Em                  D
Uyandım, bir sağa döndüm, bir sola dödüm
         C               Bm   Am     Bm
Deliye döndüm, görsen ölürdün gidemezdin
                      D                     C              
Başımın ucunda tek kelimelik ayrılık
                    Am                    Bm          
Büyük harflerle sessizce çıkmış, gitmiş
                     D                     C
Elinde tuttuğun karar, bense sanık
Am                 Bm                  Am
Cezam müebbet aşk, tek sorun yalnızlık
Am                   Bm
Biraz kızıl, biraz mavi
Am                  D
Yalnızlığın asil rengi
D                             C
Gün batmadan dönsen bari
 Am                        Bm
Keşke dedim, duymadın mı